رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 296140

شیوه نظارت جالب یک نماینده بر رئیس مجلس|حاجی خطاب به لاریجانی: همه صحبت‌هایتان را در جعبه میگذارم!

ساعت24-حسینعلی حاجی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس، در تذکری خطاب به رئیس مجلس از نظارتش بر صحبت‌های رئیس مجلس به وسیله یک جعبه پرده برداری کرد.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس دهم، گفت: آقای لاریجانی! وقتی شما در جایگاه ریاست نشسته اید، شان شما و مجلس این است که اگر حرفی را می‎زنید همه باید اجرا کنند. من جعبه ای را اینجا گذاشتم و مطالبی که شما میگویید را داخلش می‌گذارم مثلا چند نمونه را عرض می‌کنم.

او ضمن اشاره به قانون انتخابات ریاست جمهوری و بحث صدور گواهینامه بدون پایان خدمت؛ در ادامه سخنانش به بخش‌هایی از سخنان گذشته لاریجانی اشاره کرد و مثال زد: مثلا 13/ 11/ 95 گفتید که کمیسیون عمران تا یک ماه گزارش پلاسکو را بیاورد، ولی 6 ماه طول کشید. 96/3/2 شما به آقای ربیعی گفتید که راجع اشتغال کار جامعی انجام دهند اما هنوز ما چیزی نمی بینیم. یعنی در مجلس معاونت نظارت و دیگران نیستند تا این موارد را کنترل کنند تا به موقع انجام شود؟

علی لاریجانی این تذکر را اینگونه پاسخ داد: در مورد قانون انتخابات با شورای نگهبان جلسه ای گذاشتیم و اگر خواستید آقای کولیوند هم توضیحی می‌دهند. کمیته ای با حضور آقای کولیوند، نماینده شورای نگهبان و دولت تشکیل شده است. این کمیته در حال بررسی قانون انتخابات ریاست جمهوری است تا مشکلات این قانون حل شود.

او ادامه داد: در مورد بحث ایثارگران و صدور گواهینامه هم با ستاد کل جلسه گذاشته ایم و قرار است رئیس ستاد کل به مجلس بیایند و با من جلسه بگذارند تا موارد را حل کنیم. در مورد بحران آب و موارد دیگر هم در حال پیگیری هستیم و نتیجه را باید اعلام کنیم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها