رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 296276

بنن خطاب به مردم آمریکا: زانو بزنید و خدا را به خاطر داشتن رئیس‌جمهوری مانند ترامپ شکرگزار باشید

ساعت24-استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید از بی‌احترامی بازیکنان فوتبال آمریکا به سرود و پرچم ملی این کشور انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه فاکس نیوز؛ «استیو بنن»، استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید روز دوشنبه در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: مردم که با شنیدن سرود ملی آمریکا زانو می زنند یا بازیکنان لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا که می خواهند همزمان با پخش سرود ملی آمریکا زانو بزنند، بهتر است شب هنگام این کار را انجام دهند و خدا را به خاطر داشتن رئیس جمهور ترامپ، شکرگزار باشند.

وی ادامه داد: او این کشور را از غم و اندوه نجات داده است. او چنین کار بسیار بزرگی را تقریبا بدون هیچ کمکی انجام داده است.

بنن در حالی چنین اظهار نظری کرده است که ترامپ هفته گذشته با حرامزاده خواندن یک بازیکن سیاهپوست لیگ فوتبال ملی آمریکا، خواستار اخراج این بازیکن که به سرود و پرچم آمریکا بی احترامی کرده بود، شد.

ترامپ روز جمعه در گردهمایی آلاباما گفت: آیا از صاحبان لیگ فوتبال ملی آمریکا نمی خواهید بازیکنی که به پرچم ما بی احترامی کرده، اخراج شود؟ آیا نمی خواهید آنها بگویند این حرامزاده را همین حالا از زمین بیرون بیاندازید؛ او اخراج است.

بسیاری از مقامات سیاسی و ورزشی آمریکا، دخالت ترامپ در این مسئله را غیر عادی و به دور از وظایف ریاست جمهوری عنوان کرده اند.

بنن بار دیگر با حمایت از ترامپ، حزب جمهوری خواه را به پشتیبانی از رئیس جمهور آمریکا دعوت کرد و اظهار داشت اگر کمک ترامپ نبود، نیمی از سناتورهای جمهوری خواه به سنا نمی آمدند و «میچ مک کانل»، رهبر اکثریت نبود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها