رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 297025

حضور رئیس جمهور در مراسم عزاداری عاشورای حسینی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)+تصاویر

ساعت 24-رئیس جمهور همزمان با عاشورای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، با حضور در آستان مقّدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، در مراسم عزاداری سیدالشهداء(ع) شرکت کرد.

trong>حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور در بدو ورود از سوی آیت‌الله محمدی ری شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس‌جمهور سپس به زیارت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و بارگاه حضرت حمزه بن موسی الکاظم (ع) و حضرت طاهر بن زین‌العابدین (ع) مشرف شد.

حضور رئیس جمهور در مراسم عزاداری عاشورای حسینی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)+تصاویر

حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی همچنین در اجتماع خیل عظیم عزاداران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام حضور یافت و در فضایی معنوی در آستان سیدالکریم(ع) همراه با آنان به عزاداری پرداخت.

رئیس جمهور همچنین در این مراسم از هیات های مذهبی و خادمان و نوکران اباعبدالله الحسین(ع) با اهدای تابلوی مظلوم حسینم تجلیل کرد.

حضور روحانی در مراسم عزاداری عاشورای حسینی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

دسته های عزادرای سینه زنی وزنجیر زنی همه ساله در تاسوعا و عاشورای حسینی در حرم‌مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به اقامه عزای سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) می پردازند.

گفتنی است، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری و سید حسین هاشمی استاندار سابق تهران نیز رئیس جمهوری را برای شرکت در این مراسم همراهی می‌کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها