رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 297273

مراکز خرید میلان، شهر مد ایتالیا

ساعت 24-میلان، پایتخت مد و یکی از بهترین شهرهای ایتالیا برای خرید است. مراکز خرید میلان، هر آنچه که نیاز دارید، از بهترین پوشاک و متعلقات مد تا جدیدترین محصولات تکنولوژی را عرضه می‌کنند.

02
میلان، یکی از قطب‌های اقتصادی ایتالیا و پایتخت مد است. بسیاری از گردشگران این شهر، میلان را بدون سر زدن به مراکز خرید بزرگ، ترک نمی‌کنند. میلان پایتخت مد است، در نتیجه در مراکز خرید این شهر، چیزی که بیش از همه توجه رهگذران را جلب می‌کند، تعدد فروشگاه‌های مد و پوشاک و نمایندگی‌های معتبرترین برندهای مد دنیا است.

در ادامه با چند مورد از مراکز خرید بزرگ میلان آشنا می‌شویم.

گالری ویتوریو امانوئل (Galleria Vittorio Emanuele II)

مراکز خرید میلان

مرکز خرید Galleria Vittorio Emanuele II، قدیمی‌ترین مرکز خرید دنیا و دربردارنده‌ی تنها هتل هفت ستاره‌ی تاییدشده‌ی دنیا یعنی هتل Town House Galleria است. این مرکز، مجموعه‌ای چهار طبقه و طاق‌دار است که در مرکز میلان قرار دارد. این مرکز خرید را به افتخار ویکتور امانوئل دوم، اولین پادشاه پادشاهی ایتالیا نام‌گذاری کرده‌اند. این مجموعه در سال ۱۸۶۲ طراحی شده و معماری به نام Giuseppe Mengoni بین سال‌های ۱۸۶۵ تا ۱۸۷۷ آن را ساخته است.

مراکز خرید میلان

این مرکز خرید بزرگ، فقط به خرید و فروش اختصاص ندارد. علاوه بر فروشگاه‌های متعدد و مهم، اینجا محلی برای ملاقات‌ها و دورهمی‌های اهالی میلان است. فروشگاه‌های لوکس برترین برندهای مد، زیورآلات، کتاب و آثار هنری در کنار رستوران‌ها و کافه‌های متعدد، یک مجموعه‌ی کامل را برای خرید و گشت و گذار فراهم کرده‌اند.

تعدادی از قدیمی‌ترین رستوران‌ها و فروشگاه‌های میلان در این مجموعه قرار دارند از جمله بیفی کافه (Biffi Caffè) که در سال ۱۸۶۷ پایه‌گذاری شده است.

مرکز خرید Brian & Barry

مراکز خرید میلان

فروشگاه Brian & Barry یک دپارتمان‌استور زنجیره‌ای ایتالیایی است که فروشگاه مرکزی و دفتر اصلی آن در نزدیکی میدان San Babila در مرکز میلان قرار دارد. برندهای عرضه‌شده در این فروشگاه‌ها شامل تعدادی از برندهای لوکس و چند برند اختصاصی Brian & Barry است.

این مجموعه‌ی تجاری بسیار بزرگ و ۱۲ طبقه، هر آنچه که نیاز داشته باشید، با بهترین کیفیت در اختیار شما می‌گذارد. در طبقه‌ی اول، کافه‌ها و بستنی‌فروشی‌هایی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها استراحت کنید و بهترین و باکیفیت‌ترین بستنی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم را نوش جان کنید.

مراکز خرید میلان

در طبقه‌ی دوم، بهترین برندهای دنیا در زمینه‌ی ساعت و زیورآلات، محصولات خود را عرضه می‌کنند. طبقات پنجم تا نهم، بیش از ۲۰۰ فروشگاه فشن، زیورآلات و متعلقات زنانه و مردانه از برندهای مشهوری که می‌شناسید، قرار دارد. غیر از لباس و متعلقات مد، هر چیزی که مربوط به سبک زندگی امروزی است از جمله کالاهای دیجیتال و انواع گجت‌ها در این مجموعه‌ی بزرگ، پیدا می‌شود.

در طبقات ۹ و ۱۰، یک رستوران لوکس قرار دارد که این رستوران و تراس آن، چشم‌اندازهای زیبا و تمام‌نما رو به شهر دارد. این مجموعه‌ی تجاری علاوه بر وسعت زیاد در حدود ۵۶۰۰ مترمربع که به فضای فروشگاهی اختصاص یافته، ساعت کار نسبتا طولانی هم دارد. تا ساعت ۱۰ شب می‌توانید در این مجموعه‌ی تجاری، فروشگاه‌ را بگردید و خرید کنید.

مرکز خرید Oriental Mall

مراکز خرید میلان

اولین مرکز خرید چینی در میلان، در پنج طبقه گسترده شده و علاوه بر فروشگاه، سوپرمارکت و رستوران هم دارد. فروشگاه‌های این مجموعه‌ی بزرگ به لباس، زیورآلات و کالاهای دیجیتال اختصاص دارد. طبقه‌ی دوم این مجموعه، امکانات مرتبط با ورزش و سلامتی است، از جمله اتاق یوگا و مرکز زیبایی. چایخانه و رستوران هم در این مجموعه وجود دارد که این رستوران، غذاهای چینی و ایتالیایی سرو می‌کند.

مرکز خرید Piazza Portello

مراکز خرید میلان

این مجموعه کمی دور از مرکز شهر قرار دارد و یک مرکز خرید معمولی نیست. تجربه‌ی خرید از این مجموعه، با سایر خریدهای شما متفاوت خواهد بود. در این مجموعه‌ی تجاری، هایپرمارکت‌ها، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها با طاق‌های زیبا مشرف به میدان قرار دارند. این مجموعه مساحتی در حدود ۲۵ هزار مترمربع را در بر می‌گیرد. تنوع محصولات در کنار فضایی دوست‌داشتنی، این مجموعه را به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید میلان تبدیل کرده است. پارکینگ زیرزمینی این مجموعه، ظرفیت بالایی دارد.

فضای باز، تنوع بی‌نظیر محصولات و فروشگاه‌ها، برگزاری رویدادهای مختلف، دسترسی به خیابان‌های بزرگ، پارکینگ و موقعیت مناسب برای استفاده از پارک‌ها و فضاهای سبز اطراف، باعث شده که این مجموعه، یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگران میلان برای گذراندن یک بعدازظهر به‌یادماندنی باشد.

اوت لت Marni Outlet Milano

مراکز خرید میلان

اگر از طرفداران برند Marni هستید می‌توانید در اوت‌لت این مجموعه، مدل‌های فصل قبل را با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنید. مثل اوت‌لت‌های برندهای دیگر، این مرکز هم در هفته‌ی مد بهار و پاییز بسیار شلوغ می‌شود. همه‌ی فروشگاه‌ها سعی می‌کنند با بیشترین تخفیف ممکن، کالاهای موجود در انبار را به فروش برسانند.

مرکز خرید Il Centro

مراکز خرید میلان

این مرکز خرید بزرگ در نزدیکی میلان قرار دارد. در این مرکز، یک سوپرمارکت بسیار بزرگ فول سرویس، بیش از ۲۰۰ فروشگاه و بوتیک از جمله اولین فروشگاه لگو در ایتالیا، پریمارک، H&M، زارا و ۲۵ رستوران وجود دارد. بنای این مرکز را معمارانی به نام Davide Padoa و Michele de Lucchi و Arnaldo Zappa با الهام از کاونت گاردن لندن، طراحی کرده‌اند.

علاوه بر فروشگاه و رستوران، امکانات دیگری مثل محوطه‌ی مخصوص بازی کودکان، پارک اسکیت، مجموعه‌ی ورزشی و موزه‌ی Alfa Romeo، برند ایتالیایی ماشین، در این مرکز خرید قرار دارد.

مراکز خرید میلان

از دیگر امکانات این مجموعه‌ی کامل تجاری می‌توان به وای‌فای رایگان در تمام فروشگاه اشاره کرد. اگر همراه با خانواده قصد خرید دارید، جای نگرانی نیست. در این مجموعه برای کودکان دو محوطه‌ی مخصوص بازی در نظر گرفته شده است؛ یکی محوطه‌ی روباز و دیگری محوطه‌ی سرپوشیده. پس، اگر همراه با کودکان به این مجموعه سر بزنید، برای سرگرم کردن آن‌ها مشکلی ندارید. این دو محوطه‌ی بازی بچه‌ها، کاملا رایگان است.

محدوده‌ی بازی برای کودکان ۳ تا ۸ سال در این مجموعه در نظر گرفته شده است که کاملا نظارت می‌شود. بنابراین والدینی که فرزند کوچک دارند، می‌توانند آن‌ها را با خیال راحت به پرستاران این بخش بسپارند. نگهداری کودکان در این بخش در ساعت اول رایگان و برای ساعت‌های بعد، هر نیم ساعت ۱ یورو هزینه دارد.

آب‌نمای بیرون از این مجموعه، یکی از جاذبه‌های مرکز Il Centro است. این مجموعه ۹۰ هزار مترمربع وسعت دارد و در ۱۵ کیلومتری میلان قرار گرفته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها