رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 297982

یک سناتور آمریکایی:

درباره پرونده تبانی ترامپ با روسیه به چیزی نرسیده ایم

ساعت 24- سناتور «ریچارد بر/ Richard Burr» رئیس کمیته اطلاعاتی سنا گفت: پرونده مربوط به تبانی 'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری آمریکا و روسیه در انتخابات 2016 ایالات متحده همچنان باز است.

ریچارد بر
style="text-align:justify"> این سناتور جمهوری خواه گفت: مساله تبانی همچنان باز است و به بررسی اطلاعات و شواهد ادامه می دهیم.

وی افزود: قصد ندارم که درباره یافته های اولیه صحبت کنم چون اساسا به چیزی نرسیده ایم.
اعضای کمیته اطلاعاتی سنا گفته اند در این کمیته «اجماعی عمومی» وجود دارد مبنی بر اینکه باید به ارزیابی رسمی جامعه اطلاعاتی در مورد اینکه روسیه اطلاعات اشتباه گسترده ای در رابطه با انتخابات 2016 منتشر کرده است، اعتماد کرد.
در زمانی که 'باراک اوباما' ماه های پایانی ریاست جمهوری اش را طی می کرد، جامعه اطلاعاتی آمریکا به این نتیجه رسید که روسیه در انتخابات این کشور دخالت کرده است.
روابط اطرافیان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با روسیه موضوع تحقیقات اف.بی.آی است. مایکل فلین مشاور امنیتی ملی سابق ترامپ به دلیل آنکه پیش از برگزاری انتخابات آمریکا با سفیر روسیه دیدار کرده و بعدا جزئیات آن را کتمان کرده بود از سمتش استعفا داد.
'جرد کوشنر' داماد ترامپ و 'دونالد ترامپ جونیور' پسر ارشد رئیس جمهوری آمریکا هر دو به ظن ارتباط با روسیه در کنگره شهادت داده اند. آنها سال گذشته با یک وکیل روس دیدار کردند تا از وی اطلاعات «مخربی» درباره هیلاری کلینتون کاندیدای دموکرات ها در انتخابات سال گذشته دریافت کنند.
کوشنر در بیانیه ای گفته بود که وی با هیچ کشور خارجی تبانی نکرده است. وی تاکید کرد که در ماه های گذشته در ارتباط با پرونده ارتباط اطرافیان ترامپ با روسیه همکاری کرده است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها