رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 298194

تکرار ادعاهای ضدایرانی پادشاه عربستان سعودی و بی توجهی روسیه

ساعت 24- ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی در دیدار با ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه، ادعاهای ضدایرانی رد شده خود را تکرار کرد که با بی توجهی مقام های روسی برای اظهارنظر مواجه شد.

ملك سلمان
style="text-align:justify">در این دیدار که روز پنجشنبه در کاخ کرملین برگزار شد، ملک سلمان با طرح «ادعای دخالت های بی ثبات کننده ایران در منطقه»، گفت: تهران باید به این اقدامات خود پایان دهد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری ایتارتاس به نقل از ادعاهای شاه عربستان در مذاکره با رییس جمهوری روسیه نوشت: ضرورت دستیابی به ثبات منطقه ای، می طلبد که ایران از مداخله در امور داخلی یمن چشم پوشی کند.
ملک سلمان در ادامه ادعاهای ضدایرانی خود اظهار کرد: تهران باید از تلاش برای بی ثبات کردن منطقه خاورمیانه صرفنظر کند.
ایتارتاس در پایان نوشته است: پادشاه عربستان همچنین بر اهمیت حل و فصل بحران سیاسی یمن برپایه ابتکارهای کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل تاکید کرد.
این ادعاها در جریان مذاکره با بی توجهی مقام های روسی مواجه شد و فقط در رسانه ها بازتاب یافت.
عربستان و ا ئتلاف وابسته چند کشور عربی ماه ها است مردم یمن را زیر شدیدترین بمباران ها با هزاران کشته و زخمی قرار داده اند که ویرانی و قحطی گسترده در پی داشته است.
سلمان پادشاه عربستان سعودی که از روز چهارشنبه برای انجام دیدار رسمی در مسکو بسر می برد و وی تا روز یکشنبه در پایتخت روسیه خواهد بود.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها