رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 299249

در نشست هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

ظریف: قدرت مردم منجر به خنثی شدن جنگ و تحریم شد

ساعت24-محمدجواد ظریف وزیر خارجه، عصر امروز در نشست هماهنگی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از ابعاد مهم قدرت انقلاب اسلامی قدرت معنایی آن است، گفت: این قدرت از پیام انقلاب نشات می‌گیرد و قدرت منطقه‌ای ما نیز که از پیام انقلاب اسلامی که استقلال و خود باوری است ناشی می‌شود.

ظریف
style="text-align:justify">وزیر امور خارجه با بیان اینکه قدرت مردم یکی از مهمترین منابع قدرت انقلاب اسلامی است که جنگ و تحریم را خنثی کرد، گفت: در وزارت خارجه تلاش می کنیم ابعاد مهم قدرت انقلاب اسلامی را در چهلمین سالگرد انقلاب به جهان بیشتر عرضه کنیم.

محمدجواد ظریف وزیر خارجه، عصر امروز در نشست هماهنگی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از ابعاد مهم قدرت انقلاب اسلامی قدرت معنایی آن است، گفت: این قدرت از پیام انقلاب نشات می‌گیرد و قدرت منطقه‌ای ما نیز که از پیام انقلاب اسلامی که استقلال و خود باوری است ناشی می‌شود.

وی افزود: مهمترین منابع قدرت انقلاب اسلامی اول قدرت مردم است که جنگ و تحریم را خنثی کرد و منبع دوم قدرت، مفهوم انقلاب اسلامی است.

ظریف درپایان گفت: ما در وزارت‌خارجه تلاش می کنیم ابعاد مهم قدرت انقلاب اسلامی را در چهلمین سالگرد انقلاب به جهان بیشتر عرضه کنیم.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها