رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 299276

تداوم لفاظیها امارات علیه ایران

ساعت24- «لانا زکی نسیبه» نماینده دائمی امارات متحده عربی در سازمان ملل متحد در نیویورک روز دوشنبه در سخنانی در کمیته نخست مجمع عمومی سازمان ملل متحد بر لزوم پایبندی ایران بر همکاری شفاف و رابطه تمام و کمال با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جهت افزایش اطمینان از ماهیت برنامه هسته‌ای تهران تاکید کرد.

style="text-align:justify">نماینده امارات متحده عربی در سازمان ملل در تداوم لفاظی‌ها علیه ایران، تهران را متهم به تضعیف امنیت منطقه نمود.

«لانا زکی نسیبه» نماینده دائمی امارات متحده عربی در سازمان ملل متحد در نیویورک روز دوشنبه در سخنانی در کمیته نخست مجمع عمومی سازمان ملل متحد بر لزوم پایبندی ایران بر همکاری شفاف و رابطه تمام و کمال با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جهت افزایش اطمینان از ماهیت برنامه هسته‌ای تهران تاکید کرد.

به نوشته وبگاه روزنامه «گلف نیوز» لانا زکی نسیبه در این زمینه اظهار داشت که ایران نه تمایلی به خاتمه رفتار خصمانه در منطقه و نه رها کردن جاه طلبی‌های هسته‌ای دارد در نتیجه امارات متحده عربی از کنترل بیشتر بر برنامه هسته‌ای ایران و همچنان تداوم ارزیابی توافق هسته‌ای و مقررات آن حمایت می‌کند.

وی از ایران خواست تا پایبندی کاملی را به تعهدها و مسئولیت‌های بین المللی تحت «ان‌پی‌تی» نشان داده و تضعیف امنیت منطقه از طریق حمایت از شبه نظامیان و فروش اسلحه به آن‌ها که نقض قطعنامه‌های شورای امنیت است را متوقف سازد.

این سخنان در حالی از جانب نماینده امارات متحده عربی طرح شده است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بارها پایبندی ایران به توافق هسته‌ای و مفاد آن‌را اعلام کرده است.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها