رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 299784

توضیحات دانشگاه آزاد مشهد در خصوص حذف نام «آیت‌الله هاشمی رفسنجانی»

ساعت24-مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص پاک شدن برخی از حروف نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از مجتمع فرهنگی این دانشگاه، گفت: دانشگاه هیچ دخالتی در پاک کردن نام ایشان نداشته است و عکس منتشر شده در شبکه‌های مجازی یک شیطنت رسانه‌ای بوده است .

امیر خالقی اظهار کرد: طی روز گذشته عکسی در فضای مجازی منتشر شد که در آن دانشگاه ‌آزادمشهد را به حذف نام مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از ساختمان فرهنگی دانشگاه آزاد مشهد متهم کردند که این عکس تنها یک شیطنت رسانه‌ای بود و دانشگاه هیچ دخالتی در حذف نام ایشان نداشته است.

و ی ادامه داد: دوشنبه شب برخی از حروف نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که بر روی ساختمان فرهنگی دانشگاه آزاد مشهد نصب شده بود، جدا شده است و فردای آن روز نیروهای خدماتی دانشگاه که در حال ترمیم چند کلمه باقی مانده بودند و قصد داشتند برای حفظ حرمت نام ایشان به صورت موقت بنری را از سخنان مقام معظم رهبری در توصیف مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نصب کنند که فردی با عکس‌برداری از این لحظه موجی رسانه‌ای را علیه دانشگاه راه انداخته است.

مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دانشگاه هیچ دخالتی در افتادن این حروف نداشته است.

پیگیری‌های ایسنا برای آگاهی از وضعیت آینده نام مجتمع فرهنگی آیت‌الله رفسنجانی در دانشگاه آزاد مشهد هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده است.
منبع: ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها