رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 299801

دادستان کل کشور خطاب علی مطهری: اگر مدعی آزادی هستی چرا برای همه این سنگ را به سینه نمی زنی؟

ساعت24-دادستان کل کشور گفت: حرف من این نیست که از قوه قضاییه انتقاد نکنید؛ کما اینکه شاید منم از مجلس انتقاد داشته باشم و انتقاد کنم، ولی اگر می خواهید قوه را کنید، نقدتان باید علمی یا حقوقی باشد؛

r /> حجت الاسلام والمسلمین منتظری در مراسم سی و ششمین سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور در بخشی از اظهاراتش گفت: آقای نماینده‌ای که داری از رانت وابستگی به بزرگان دیگر استفاده می‌کنی و دنبال این هستی که نکته‌ای را بدست آوری و علیه قوه قضاییه مقاله بنویسی و سخنرانی کنی و قوه را به چالش بکشی، اگر مشاهده می شد که در همه عرصه ها وارد می شوی انسان دلش نمی سوخت؛ اولا این آقایان حق ورود به مسایل قضایی را ندارند.

دادستان کل کشور خطاب علی مطهری: اگر مدعی آزادی هستی چرا برای همه این سنگ را به سینه نمی زنی؟

وی افزود: چه طور است که از هر چه حمایت می کنی افراد مساله دار و کسانی است که وابسته به ضد انقلاب و اپوزیسیون هستند. یک بار شده که بیایی و از پرونده افراد عادی حمایت کنی. اگر شما مدعی آزادی هستی چرا برای همه این سنگ را به سینه نمی زنی؟ چرا دروغ می گویی؟ این نشان دهنده این است که به دنبال اجرای عدالت حقیقی نیستید.

دادستان کل گفت: من نمی گویم که از قوه قضاییه انتقاد نکنید؛ کما اینکه شاید منم از مجلس انتقاد داشته باشم و انتقاد کنم، ولی اگر می خواهید قوه را کنید، نقدتان باید علمی یا حقوقی باشد؛ اما از اشخاص خاص و محکومین مشخصی همیشه حمایت کردن نشان می دهد که صداقت ندارید و شما به دنبال اجرای عدالت نیستید نه برای نماینده و نه برای قاضی این امر شایسته نیست.

وی تاکید کرد: اینکه نماینده‌ای بخواهد قوه قضاییه را بکوبد به نفع چه کسی است؟
منبع: ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها