رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 300061

مردم آمریکا خواستار دست برداشتن ترامپ از توئیت کردن شدند

ساعت 24- نتایج یک نظر سنجی نشان می دهد که اکثریت قاطعی از مردم آمریکا معتقدند ترامپ باید دست از توئیت کردن در مورد مسائل کشورشان بردارد اما 63 در صد از آن ها شرایط اقتصادی کشورشان را 'عالی' توصیف کرده اند.

ترامپ
style="text-align:justify">بیش از 70 در صد از مردم آمریکا در نظر سنجی تازه ای از سوی دانشگاه کی نی پیاک گفته اند که رییس جمهوری آمریکا نباید از شبکه های اجتماعی برای اظهار نظر و تبلیغ در مورد مسائل این کشور استفاده کند.

برای نمونه 58 درصد از شرکت کنندگان در این نظر سنجی اظهارات اخیر ترامپ در رابطه با سرود ملی آمریکا و زانوزدن فوتبالیست های آمریکایی هنگام پخش این سرود را نا بجا و غیر ضروری دانسته اند.
ترامپ ماه گذشته رسما نسبت به زانوزدن فوتبالیست های آمریکایی هنگام پخش سرود ملی این کشور واکنش نشان داد و چندین روز پیاپی در پیام های توئیتری خود فوتبالیست های این کشور را بباد حمله و انقتاد گرفت و با این کار خود خشم بسیاری از مردم آمریکا را بر انگیخت.
موسسه مذکور یاد آور شده است که گرچه در حال حاضر همچنان اکثریت مردم آمریکا ترامپ را در مقام رییس جمهوری این کشور بی کفایت و نا کارآمد می دانند درصد مخالفان او در یک ماه گذشته تغییر زیادی نکرده و 56 درصد از آمریکایی ها چنین نظری دارند.
به گزارش گروه اخبار جهان ساعت 24 ، موسسه پژوهشی دانشگاه کی نی پیاک در عین حال یاد آور شده است که به رغم همه نارضایتی های مردم آمریکا از رییس جمهوری این کشور 61 درصد از آن ها وضعیت اقتصادی کشور و 73 درصد شرایط مالی شخصی خود را عالی توصیف کرده اند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها