رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 300072

فریم به فریم با پاس‌های طلایی مهندس معمار پرسپولیس

ساعت 24- محسن مسلمان در ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان وظایف بیشتری داشت. او که در غیاب احمدزاده و طارمی تنها ضلع باقی‌مانده از مثلث ویرانگر قرمزها بود، به عنوان بازیکن آزاد در زمین می‌چرخید و در میان میدان و سمت چپ و راست تیمش حضور داشت و از هر ناحیه، یک گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

مسلمان در چند هفته گذشته با افت مواجه شده بود و نتوانسته بود در حد و اندازه‌های خودش ظاهر شود. با افت مهندس قرمزها، موتور پرسپولیس هم به خوبی روشن نمی‌شد و بدون پاس‌های طلایی او نمی‌برد. در این بازی اما مسلمان به روزهای اوجش برگشت و پرسپولیس را به یک برد مقتدرانه رساند. مسلمان موتورش از همان ابتدای بازی روشن بود. او با سه دقیق پشت مدافعین، سه گل در نیمه اول برای پرسپولیس ساخت و تیمش را از خطر بحران خارج کرد.

روی گل اول، مسلمان با یک پاس بسیار خوب، منشا را با دروازه‌بان حریف تک به تک کرد که که این موقعیت در ریباند توسط علیپور به گل تبدیل شد

پاس منجر به گل اول پرسپولیس به استقلال خوزستان

چند دقیقه بعد باز هم مسلمان توپ را به علیپور رساند و علیپور هم قدر این پاس را دانست و گل دوم پرسپولیس را زد

پاس منجر به گل دوم پرسپولیس به استقلال خوزستان

در گل سوم این مسلمان بود که ضربه کاشته را بلند انداخت و ماهینی با ضربه سر، توپ را به شجاع خلیل‌زاده رساند و او هم زننده گل سوم پرسپولیسی‌ها بود

پاس منجر به گل سوم پرسپولیس به استقلال خوزستان

با محرومیت طارمی هواداران پرسپولیس نگران بودند که مسلمان هم افت کند و کمتر موقعیت بسازد اما مسلمان نشان داد که با وجود غیبت طارمی او وظیفه‌اش را به خوبی در تیم انجام می‌دهد و مهندس حملات قرمزهاست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها