رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 300073

رکوردشکنی گلزن پرسپولیس

ساعت 24-علیپور به تنهایی قطار پرسپولیس را در لیگ برتر به جلو می‌برد.

خرید سومین گلزن برتر فصل قبل لیگ، برانکو را امیدوار کرده بود که در این فصل مشکلی بابت گلزنی تیم‌اش نداشته باشد. اما در روزهایی که همه زوج منشا و طارمی را بررسی می‌کردند، علیپور اجازه نداد که این دو کنار هم قرار بگیرند. علی علیپور به قدری آماده و خوب نشان می‌داد که برانکو مجبور به نیمکت‌نشین کردن یکی از این دو شود.

فصل برای علیپور به رویایی‌ترین شکل ممکن پیش می‌رفت. تا این که خبر محرومیت مهدی طارمی اردوی تیم را به هم ریخت. دیگر همه منتظر اوج‌گیری منشا بودند تا جای خالی آقای گل را پر کند. ولی در این شرایط باز هم این علیپور بود که نگذاشت خلا طارمی حس شود. از شانس خوب برانکو، محرومیت طارمی در بهترین فصل علیپور رقم خورد.

علیپور علاوه بر یک گل و دو پاس گل در آسیا، چهار گل هم در لیگ برتر زده است. ضمن این که فراموش نشده که اولین جام این فصل پرسپولیس، روی هنرنمایی علی علیپور به دست آمد. علیپور در بازی مقابل نفت تهران، اولین گل این فصل پرسپولیس را زده بود تا در پایان بازی پرسپولیس قهرمانی سوپرجام را جشن بگیرد.

تعداد گل‌های زده علی علیپور هیچ‌گاه در طول یک فصل از عدد پنج تجاوز نکرده بود. علیپور فصل قبل چهار گل زد. در لیگ پانزدهم این بازیکن پنج گل برای پرسپولیس زده بود. سه گل در لیگ چهاردهم و دو گل هم در لیگ سیزدهم زده بود.

درحالی که در فصل جدید تا همین مقطع از فصل، علیپور شش گل زده است. علیپور با دو گلی که امروز به استقلال‌خوزستان زد، در لیگ برتر چهار گله شد. یک گل در سوپرجام زده بود و یک گل هم در دیدار آسیایی مقابل الاهلی. یعنی علیپور با شش گل‌زده همین حالا هم رکورد بهترین فصل فوتبالی‌اش را شکسته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها