رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 300098

آیا محرومیت طارمی تعلیق می شود؟

ساعت 24- مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد اعلام کرد تیمش در آینده شرایط بهتری پیدا می کند.

style="text-align:justify">هوشنگ نصیرزاده در پایان دیدار پیکان و گسترش فولاد که با شکست شاگردان فیروز کریمی همراه بود، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. ما تغییرات محسوسی را در تیم گسترش فولاد احساس کردیم. موقعیت هایمان در این بازی به گل تبدیل نشد و در خط دفاعی یک اشتباه داشتیم که همان توپ به گل حریف بدل شد. با این حال روند تیم ما روبه بهبود است و در آینده شاهد نتایج بهتری خواهیم بود.

وی ادامه داد: حضور فیروز کریمی اتفاق خوبی برای ما محسوب می شود. او روحیه تیم ما را برگرداند. از نظر من مربیان خارجی در فوتبال ایران به غیر از استقلال، پرسپولیس و تیم ملی جواب نمی دهند و مخالف حضورشان هستم. تیم های دیگر باید مربی ایرانی داشته باشند تا بتوانند از نفرات بازی بگیرند و اکنون در تیم ما نیز با حضور کریمی تغییرات خوبی انجام شده است.

مدیرعامل گسترش فولاد درباره مقایسه نتایج این تیم با فصل گذشته تاکید کرد: تیم ما متعلق به بخش خصوصی است. با توجه به اینکه بر پایه مسائل اقتصاد مقاومتی جلو می رویم، امسال بخشی از بودجه مان کسر شده است.

همچنین ما از پشتوانه دولتی برخوردار نیستیم و باید با مسائلی مانند فروش بازیکنان و صرفه جویی در درآمدزایی انجام دهیم. با این حال جایگاه ما اینجای جدول نیست و با تغییراتی که کریمی ایجاد کرده و بازی که من امروز دیدم، شرایط فرق می کند.

نصیرزاده در پاسخ به این پرسش که آیا محرومیت مهدی طارمی تعلیق خواهد شد، بیان کرد: در گذشته یک نمونه داشتیم که مثل طارمی بود و تعلیق برایش پیش آمد. البته اسم آن تعلیق نیست، با توجه به اینکه محرومیت در اتاق حل اختلاف فیفا صورت گرفته و هنوز به کمیته انضباطی نرفته،احتمال دارد فعلا محرومیت تعلیق شود.

جام نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها