رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 300299

آتش‌ در کارگاه مبل‌سازی /نجات کارگر افغان توسط همسایه ها

ساعت 24- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در یک‌کارگاه مبل‌سازی در خیابان مرتضی‌گرد خبر داد.و گفت در این حادثه یک کارگر نجات پیدا کرد.

style="text-align:justify"> جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار مهردرباره جزییات این حریق گفت: ساعت ۱۸:۳۶ یک‌مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل‌سازی در شهرک مرتضی‌گرد، خیابان ولیعصر به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

او ادامه داد: سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند. محل آتش‌سوزی یک کارگاه مبل‌سازی مسقف به‌وسعت ۳۰۰ متر که داخل آن مقادیر زیادی چوب، تخته، اسکلت‌های مبل و صندلی در حجم زیاد نگهداری می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه کاملا این کارگاه شعله‌ور بود، تصریح کرد: آتش در حال سرایت به کارگاه‌های اطراف بود و یک کارگر افغان دچار مصدومیت شده که توسط همسایگان قبل از رسیدن آتش‌نشانان خارج شده بود.

ملکی ادامه داد: بلافاصله عملیات آغاز و از گسترش آتش به اطراف جلوگیری کردند. این آتش خسارت مالی فراوانی برجای گذاشت اما تلفات جانی جز یک‌مورد مصدومیت نبود. در حال حاضر نیز نیروهای آتش‌نشانی مشغول پاکسازی و ایمن سازی محل و تخلیه دود هستند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها