رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 300633

تیراندازی در دانشگاه "ویرجینیا تک" آمریکا ۲ قربانی گرفت

ساعت24 -در ادامه خشونت‌های تیراندازی در آمریکا، در یک حمله مسلحانه در دانشگاه "ویرجینیا تک" دو نفر از جمله یک مامور پلیس به ضرب گلوله کشته شدند.

کاخ سفید
روز گذشته، پنجشنبه، در دانشگاه "ویرجینیا تک" که محل بدترین تیراندازی در یک محیط آموزشی آمریکا در سال 2007 بود دو نفر از جمله یک مامور پلیس به ضرب گلوله کشته شدند.

هنوز مشخص نیست که قربانی دوم، فرد مسلح یا یکی از دانشجویان این دانشگاه بوده است اما "باب کارپنتیری" سخنگوی پلیس ایالت ویرجینیا اعلام کرده است که بازرسان مطمئن هستند که فرد مسلح را تعیین محل کردند.

بر اساس این گزارش، افسر پلیس کشته شده در هنگام ظهر زمانی که در پارکینگی در نزدیکی یک باشگاه ورزشی ایستاده بود به ضرب گلوله کشته شد.

شاهدان ماجرا به پلیس گزارش دادند که فرد مسلح پای پیاده به سمت "کیج"، پارکینگی در نزدیکی باشگاه "داک پوند درایو" دوید و در همان پارکینگ شخص دومی پیدا شد که در آنجا کشته شده بود.

هنوز نام قربانی دوم فاش نشده است اما مأموران پلیس اعلام کردند که شخص قربانی شده یک مرد بوده است.

در آوریل ۲۰۰۷، "ویرجینیا تک" صحنه مرگبارترین حادثه تیراندازی در تاریخ آمریکا بود که توسط یک فرد مسلح به وقوع پیوست و در آن زمان "سئونگ هوی چوی" معلم زبان انگلسیی ۲۳ ساله، قبل از آنکه خود را بکشد، ۳۲ نفر را کشت و ۲۵ نفر دیگر را زخمی کرد.

منبع:فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها