رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 300641

سبکی که استقلال بلد نیست با آن بازی کند

ساعت24 - استقلال با شروع لیگ هفدهم با تصمیم منصوریان سبک خود را تغییر داد. آبی های تهرانی ترجیح دادند تا لیگ را با فوتبال مالکانه آغاز کنند تا نسبت به فصل قبل سبک فوتبالی این تیم منقلب شود.

به گزارش افکارنیوز، استقلال با شروع لیگ هفدهم با تصمیم منصوریان سبک خود را تغییر داد. آبی های تهرانی ترجیح دادند تا لیگ را با فوتبال مالکانه آغاز کنند تا نسبت به فصل قبل سبک فوتبالی این تیم منقلب شود.

انجام فوتبال مالکانه با حضور مک درموت تبدیل به خواسته اصلی منصوریان در تمرینات شد و آبی ها در دیدارهایی که در ورزشگاه آزادی برگزار کردند، بیش از سایر دیدارها موفق به اجرا کردن این فوتبال شدند؛ فوتبالی که البته معضل اصلی این روزهای استقلال است.

آبی پوشان در ورزشگاه آزادی برابر استقلال خوزستان، تراکتورسازی، پدیده، ذوب آهن و فولاد خوزستان به میدان رفتند و با توجه به شرایط میزبانی و زمین هموار ورزشگاه موفق شدند تا سبک مورد نظر خود را اجرا کنند؛ اما در بیش از 450 دقیقه، تنها دو گل به ثمر رساندند و تنها یک برد، سه مساوی و یک شکست کسب کردند.

حریفان استقلال به خوبی در دیدار با این تیم موفق شدند با تجمع در خط دفاعی، برنامه های استقلال را مختل کنند و با توجه به اینکه استقلال بازیکنان تکنیکی در کنارها و مرکز خط حمله در اختیار ندارد، خیلی زود برابر خط دفاعی حریفان تسلیم می شود. ثبت دو گل زده در 5 دیدار خانگی نیز به خوبی این موضوع را نشان می دهد؛ به ویژه آنکه یکی از این دو گل را چپاروف با شوت از راه دور وارد دروازه تراکتورسازی کرده است و گل چشمی به ذوب آهن تنها گلی است که استقلال از داخل محوطه جریمه در ورزشگاه آزادی به ثمر رسانده است.

وینفرد شفر در نشست خبری بعد از دیدار با فولاد خوزستان به راهکارهایی برای عبور از این مشکل اشاره کرد؛ اما به نظر می رسد استقلال برای کسب نتایج مطلوب هواداران با توجه به اینکه نمی تواند فعلا خرید های زیادی انجام دهد باید به تغییر سبک فکر کند تا شاید روند این تیم در بازی های خانگی تغییر کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها