رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 300648

اکران «زیر سقف دودی» در آمریکا و آلمان

ساعت24 -اکران فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» جدیدترین اثر اجتماعی پوران درخشنده با حضور این کارگردان یکشنبه ۲۳ مهرماه در شهر واشنگتن دی سی پایتخت کشور آمریکا آغاز می‌شود.

زیر سقف دودی.jpg
به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده که به موضوع طلاق عاطفی میان زوج‌ها می‌پردازد اکران آن از فردا یکشنبه ۲۳ مهرماه جاری (۱۵ اکتبر ۲۰۱۷) در سینماهای آمریکا آغاز می‌شود و با حضور این کارگردان سینمای ایران مراسم افتتاحییه آن در ساعت ۱۸ در سینما «بتهسدا روف» Bethesda Row در شهر واشنگتن دی سی برگزار می‌شود و در ساعت ۲۱ نیز در یک سانس دیگر برای علاقمندان به سینما اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» در ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه جاری (۱۷ اکتبر ۲۰۱۷) در یک اکران ویژه در مرکز فیلم آنجلیکا در شهر واشنگتن دی سی به نمایش درمی‌آید و با حضور پوران درخشنده کارگردان اثر و فاطمه کشاورز مدیر انستیتو روشن دانشگاه مریلند آمریکا و همچنین دانشجویان ایرانی و خارجی جلسه نقد و بررسی آن برگزار می‌شود.

اکران «زیر سقف دودی» در سینماهای آلمان در روزهای ۹ و ۱۰ مهر ماه جاری (۱ و ۲ اکتبر ۲۰۱۷) همزمان در ۱۰ شهر فرانکفورت، بن، برلین، مونیخ، کلن، کبلنز، دارمشتات، گیبن، کارلسروهه و ورنهایم در کشور آلمان و در سینماهای زنجیره‌ای «کینوپولیس» آغاز شده است.

منبع:مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها