رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 300887

به جای حیوان خانگی این بالش را بخرید! +تصاویر

ساعت 24- اگر گاهی حس می‌کنید نیاز دارید یک حیوان خانگی را نوازش کنید، اما واقعا نمی‌خواهید مسئولیت‌های آن را به عهده بگیرید، این بالش رباتی دم دار احتمالا همان چیزیست که منتظرش بودید.

style="text-align:justify"> اگر گاهی حس می‌کنید نیاز دارید یک حیوان خانگی را نوازش کنید، اما واقعا نمی‌خواهید مسئولیت‌های آن را به عهده بگیرید، این بالش رباتی دم دار احتمالا همان چیزیست که منتظرش بودید. «کوبو» رباتی است که توسط شرکت مهندسی ژاپنی یوکای طراحی شده و یک بالش ۹۰۰ گرمی است که روی پای شما می‌نشیند و وقتی نوازشش می‌کنید دم پشمالویش را تکان می‌دهد. این همه تعاملی است که برخی افراد می‌خواهند.

این افراد چه به سگ‌ها و گربه‌ها آلرژی داشته باشند، در آپارتمانی زندگی کنند که ورود حیوانات خانگی ممنوع است، یا از سروصدای حیوانات متنفر باشند، یا فقط از خراشیده شدن مبلمانشان اذیت شوند، فقط به حیوانی نیاز دارند که نوازشش کنند و تکان دادن دمش را ببینند و کوبو این کار را برایشان انجام می‌دهد. این حیوان خانگی عجیب و غریب امسال معرفی شد و انتظار می‌رود تابستان آینده با قیمت ۱۰۰ دلار در دو رنگ عرضه شود. این ربات باتری هشت ساعته دارد و با یو اس بی شارژ می‌شود.
برترین ها
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها