رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 300902

متهم تیراندازی مسلحانه در پمپ بنزین بندرعباس دستگیر شد

ساعت 24- فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از دستگیری متهم تیراندازی مسلحانه در یکی از جایگاه‌های عرضه سوخت این شهرستان خبر داد.

دستگیری
style="text-align:justify"> سرهنگ محمداسماعیل مشایخ امشب با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: براساس تحقیقات صورت گرفته وی دارای سوابق کیفری است و بازجویی برای انگیزه وی از این تیراندازی در حال انجام است.

وی افزود: این متهم 48 ساعت گذشته با کلاه ایمنی وارد جایگاه پمپ بنزین شده و با کارگر حاضر در آنجا درگیر و با اسلحه کمری اقدام به شلیک و مجروح کردن یکی از کارگران از ناحیه پای راست کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بندرعباس تاکید کرد: نیروی انتظامی با هرگونه اقدامی که منجر به ایجاد حس ناامنی و برهم زدن امنیت عمومی شود، در چارچوب قوانین با شدت برخورد می کند.

مشایخ طی روز 20 مهرماه جاری گفته بود: ساعت 5:53 صبح روز بیستم در پی اطلاع از وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از جایگاه‌های سوخت سطح شهرستان بندرعباس، مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: بنا بر اظهارات یکی از کارگران پمپ بنزین در ساعت فوق فردی ناشناس که کلاه ایمنی بر سر داشته و چهره او قابل شناسایی نبوده وارد جایگاه و با کارگر پمپ بنزین درگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس بیان داشت: بر اثر سروصدا، بقیه کارگران نیز که در اتاق در حال استراحت بودند متوجه درگیری شده و به طرف فرد ناشناس رفته و با وی درگیر می‌شوند که در این حین متوجه اسلحه کمری در دست فرد ناشناس می‌شوند.

سرهنگ مشایخ تصریح کرد: کارگران درصدد گرفتن اسلحه از ضارب می‌شوند که در همین حین یکی از کارگران جایگاه از ناحیه پای راست مورد اصابت تیر واقع و فرد ضارب نیز از محل متواری می‌شود.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها