رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 301257

در مورد این «بچه» شما مقصر نیستی آقای منصوریان؟

ساعت24- به این ترتیب فعلا قائدی جایی در استقلال ندارد و باید دید در آینده چه پیش خواهد آمد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که استقلال در مسابقه بعدی باید در جام حذفی به مصاف نساجی قائمشهر برود و این بازی می‌توانست بهترین فرصت برای عرض اندام قائدی، پیش از داربی تهران باشد.

منصوریان
اولین اقدام انضباطی وینفرد شفر در استقلال خیلی زودتر از آنچه گمان می‌شد از راه رسید. به این ترتیب سرمربی استقلال در اولین تمرین تیمش بعد از توقف برابر فولاد اجازه حضور در تمرینات را به مهدی قائدی نداد و این بازیکن را به تیم امیدها تبعید کرد. از قرار معلوم جوان بوشهری که از عدم حضورش در زمین ناراحت بوده، در پایان بازی با فولاد پیراهن استقلال را درون رختکن به زمین کوبیده و همین مساله باعث خشم سرمربی آلمانی شده است. به این ترتیب فعلا قائدی جایی در استقلال ندارد و باید دید در آینده چه پیش خواهد آمد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که استقلال در مسابقه بعدی باید در جام حذفی به مصاف نساجی قائمشهر برود و این بازی می‌توانست بهترین فرصت برای عرض اندام قائدی، پیش از داربی تهران باشد.

شفر به موقع اقدام کرد

نکته حایز اهمیت این است که وینفرد شفر خیلی به موقع مقابل قائدی ایستاد و در همین آغاز راه طولانی پیش روی این بازیکن، برخوردی با او کرد که ممکن است کل مسیر فوتبالش را تحت تاثیر قرار بدهد. واقعیت این است که اخیرا نشانه‌های چندان امیدوارکننده‌ای از سبک زندگی شخصی و حرفه‌ای قائدی دیده نمی‌شد. او که مدل موهایش را به طور مرتب تغییر می‌دهد، در بازی با فولاد بارها روی نیمکت ذخیره‌ها خمیازه کشید و سوژه عکاس‌ها شد. جالب است بدانید قائدی قبلا هم سابقه این کار را داشته و مثلا در دیدار با پارس جنوبی به دفعات از روی نیمکت خمیازه کشیده بود. قائدی که یکی، دو باری هم حوالی نیمه‌شب در سطح شهر تهران رویت شده بود، با کوبیدن پیراهنش به زمین در رختکن نشان داد کاملا استعداد خروج از مسیر حرفه‌ای‌گری را دارد. به این ترتیب استقلالی‌ها باید ممنون شفر باشند که همین ابتدای راه جلوی او را گرفت. این وسط فقط نمی‌فهمیم اعضای کمیته فنی باشگاه چرا برای بخشش فوری قائدی دخالت کردند؟ یک بار هم که یک مربی آلمانی تصمیم درست را گرفته، خود ما باید با دخالت‌های‌مان مانع از رسیدن او به هدف بشویم؟

سهم منصوریان چقدر است؟

شاید در رسیدن مهدی قائدی به نقطه‌ای که امروز روی آن ایستاده، تا حدی هم علیرضا منصوریان مقصر باشد. در حقیقت سرمربی پیشین استقلال خیلی زودتر از آنچه انتظار می‌رفت به قائدی میدان داد و این بازیکن را به عنوان تعویض اول و در یک مورد حتی بازیکن فیکس تیمش به میدان فرستاد. چه بسا برای این ستاره 18ساله کمی زود بود که لقب «ناجی استقلال» را از آن خود کند و همان لقب باعث شد برای او توقعات و انتظارات آنچنانی به وجود بیاید. اینکه یک بازیکن بسیار جوان لیگ یکی ظرف چند ماه به استقلال برسد و ببیند هر بار که کار تیم گره خورده سرمربی دست نیاز به سمت او دراز می‌کند، ممکن است آن بازیکن را دچار وهم و خیال کند و او را به جایی برساند که با دو بازی نیمکت‌نشینی، پیراهن تیمش را به زمین بکوبد. آیا واقعا منصوریان در مورد قائدی بهترین تصمیمات را گرفت؟

همشهری ورزشی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها