رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 301258

توفیق اجباری برای پرسپولیس؟

ساعت24- خبر غیرمنتظره برای پرسپولیسی‌ها، جدی بودن مصدومیت فرشاد احمدزاده و غیبت طولانی‌مدت این بازیکن است. به این ترتیب مهره مورد علاقه برانکو احتمالا چیزی حدود یک ماه‌ونیم از میادین دور خواهد بود و بازی برگشت با الهلال و نیز داربی تهران را از دست می‌دهد.

div>

خبر غیرمنتظره برای پرسپولیسی‌ها، جدی بودن مصدومیت فرشاد احمدزاده و غیبت طولانی‌مدت این بازیکن است. به این ترتیب مهره مورد علاقه برانکو احتمالا چیزی حدود یک ماه‌ونیم از میادین دور خواهد بود و بازی برگشت با الهلال و نیز داربی تهران را از دست می‌دهد. در این شرایط قطعا مهم‌ترین سوالی که به وجود می‌آید، شرایط پرسپولیس بدون احمدزاده است و اینکه کدام بازیکن جای خالی او را پر می‌کند. به نظر می‌رسد جواب این سوال، زیاد هم سخت نباشد؛ چه اینکه در حال حاضر بشار رسن عراقی با کیفیتی بالا نیمکت‌نشین است و شاید غیبت احمدزاده سرانجام باعث شود او به ترکیب اصلی راه بیابد.

رسن در طول این فصل فقط یک بار در بازی با پیکان فیکس بوده و در سایر مسابقات به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است. هافبک جوان و عراقی پرسپولیس معمولا هر بار برای این تیم بازی کرده نشان داده کیفیت خوبی دارد. به این ترتیب حالا یک توفیق اجباری پیدا شده تا رسن بتواند در ترکیب اصلی جا بیفتد.

البته همه اینها منوط به آن است که برانکو در غیاب احمدزاده نخواهد از دو هافبک دفاعی همزمان استفاده کند؛ کاری که این مربی در دیدار با استقلال خوزستان انجام داد و زوج ربیع‌خواه و کامیابی‌نیا را به طور همزمان به میدان فرستاد. در این صورت بخت ربیع‌خواه یا نوراللهی برای جایگزینی با احمدزاده بیشتر خواهد بود.

ماجرای سروش- مسلمان تکرار نشود

شاید تنها نگرانی در مورد فیکس شدن بشار رسن در پرسپولیس مربوط به هم‌پوشانی وظایف و محدوده بازی او با محسن مسلمان باشد. پیش‌تر این مشکل در زمان حضور سروش رفیعی در پرسپولیس اتفاق افتاد؛ جایی که به ناچار پست مسلمان تغییر کرد و او از این مساله راضی نبود. با این وجود بعید است کار رسن و مسلمان ربط چندانی به هم داشته باشد.

هافبک عراقی قدرت بازی در دو سمت خط میانی را دارد و برانکو برای جا دادن او در ترکیب اصلی، نیازی به تغییر پست مسلمان نخواهد داشت. در این شرایط بازی با الهلال می‌تواند اولین آزمون بشار در ترکیب اصلی باشد و باید دید او چه عملکردی ارایه خواهد داد؟

بانک ورزش

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها