رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 301323

عصبانیت نتانیاهو از دیپلماسی فعال ایران است/ ظریف و همکارانش به دنبال تامین منافع ملی هستند

ساعت24-نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به پیام نتانیاهو برای خارج شدن محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان از توییتر گفت: نتانیاهو از دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی در دنیا و همچنین از امنیت کشورمان و سپاه پاسداران عصبانی است.

9445+
کمال دهقانی فیروزآبادی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به توییت محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان درباره این که تمامی پسران،دختران و مردان و زنان ایران اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند و پیام نتانیاهو به وی مبنی بر خروج از توییتر گفت: دکتر محمد جواد ظریف تماما به فکر منافع و تمامیت ملی کشورمان است و نتانیاهو با اقدامش نشان داد که تنها به فکر برنامه ریزی علیه منافع جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: وزیر امور خارجه کشورمان در طول این سال ها شبانه روزی از منافع ملی کشورمان دفاع کرده و تلاش های زیادی خصوصا در موضوع برجام انجام داده است، در این توییت نیز دکتر ظریف در راستای تامین منافع ملی کشورمان سخن گفته که این سخن وزیر امور خارجه کشورمان نتانیاهو را عصبانی کرده است.
نماینده مردم تفت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که در دل منافع ملی سه مطلب وجود دارد گفت: نخست هویت تاریخی ماست، این که ما تاریخ بسیار غنی چه در قبل اسلام و چه بعد از اسلام داریم که حتی بسیاری از یهودی ها خود را مدیون تاریخ ایران می دانند.
وی افزود: دوم اسلامیت ماست، ارزش های اسلامی بخشی از هویت ماست و ما همیشه شعار پیروزی خون بر شمشیر داده ایم و در طول تاریخ از مظلومان دنیا دفاع کرده ایم که نمونه آن دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.
وی تاکید کرد: شاخصه دیگر انقلابی بودن ماست که انقلابی بودن نیز جزوی از هویت ماست، یعنی ما شعار استقلال می دهیم و به هیچ کشوری وابسته نیستیم، از این رو می توان گفت که مجموعه هویت ملی ما در دل منافع ملی ماست.
این نماینده مجلس تصریح کرد: دکتر ظریف و همکارانش به دنبال تامین منافع ملی کشور هستند و رژیم صهیونیستی از تامین امنیت ملی کشور ما ناخشنود است.
وی گفت: سپاه پاسداران رکن اصلی تامین امنیت ملی ما در کنار دیگر نیروهای مسلح است و رژیم صهیونیستی از تامین امنیت کشورمان و این موضوع ناخشنود است و همواره تلاش کرده که امنیت ما را از بین ببرد.
دهقانی فیروزآبادی در مورد پیام نتانیاهو به این توییت وزیر امور خارجه کشورمان مبنی بر این که حساب کاربری ات را در توییتر حذف کن گفت: این اقدام نتانیاهو نشان دهنده خشم و عصبانیت وی از دیپلماسی و دولت مردان کشورمان و نیروهای مسلح ما خصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
به گزارش ایرنا، محمد جواد ظریف در توئیتی نوشت: پسران، دختران، مردان و زنان ایران اعضای سپاه پاسداران انقلاب هستند، این جمله ظریف، خشم نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برانگیخت تا جایی که به ظریف در توئیتر پیام داد:حساب کاربری ات را در توییتر حذف کن.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها