رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 301353

هوای برخی مناطق تهران در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس

ساعت 24-مدیر مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از احتمال قرار گرفتن هوای امروز برخی مناطق تهران در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خبر داد.

025
حسین شهبازی ددر مورد وضعیت هوای تهران اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی ازبرقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی امروز است؛ به گونه‌ای که از صبحگاه بر سرعت باد افزوده شده و در برخی ساعات وزش باد بسیار شدید به بزرگی۱۰ تا ۱۴ متربرثانیه از سمت نواحی غربی انتظار می‌رود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اضافه کرد: این شرایط پا برجا نخواهد بود و در روز چهارشنبه (۲۶ مهرماه) از میزان ناپایداری جوی کاسته می‌شود و در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متربرثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی پیش بینی می‌شود. با تداوم این شرایط در روز پنجشنبه (۲۷ مهرماه) وزش باد موثر در برخی ساعات دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی دو روز آینده به طور محسوسی کاهش خواهد یافت،گفت: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای برخی مناطق پایتخت طی امروز به دلیل افزایش نسبی غلظت ذرات معلق بر اثر وزش باد شدید و احتمال وقوع پدیده گرد و غبار، به آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس می‌رسد و انتظار می‌رود این شرایط تا فردا در برخی مناطق شهر تهران تداوم داشته باشد

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها