رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 301355

آیت‌الله خاتمی: اتحادیه‌اروپا میان ایران و آمریکا، قطعا جانب آمریکا را میگیرد/ به جای امید به اروپا باید به خدا امید داشت

ساعت24- عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان گفت: اگر قرار باشد اتحادیه اروپا میان ایران و آمریکا جانب یکی را بگیرد، قطعا جانب آمریکا را خواهد گرفت.

احمد خاتمی
آیت‌الله سید احمد خاتمی در مراسم تجمع طلاب که در اعتراض به سخنان توهین‌آمیز رئیس جمهور آمریکا برگزار شد، با بیان اینکه حوزه علمیه در مبارزه با طاغوت، راه انبیاء الهی را ادامه می‌دهد، اظهار کرد: حوزه علمیه امروز مثل گذشتگان که به رهبری امام (ره) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، همچنان در این خط است و مبارزه با همه طاغوت‌های دنیا را ادامه می‌دهد.

وی افزود: حق آمریکایی‌هاست که شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» هر روز پرطنین‌تر از گذشته در کشور ما سر داده شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان با بیان اینکه بر خلاف خوشحالی بعضی‌ها از حمایت اروپایی‌ها از برجام، حقیقت این است که «اتحادیه اروپا» معتمد نیست، تاکید کرد: عده‌ای نیایند حرف ما را تحریف کنند. ما نمی‌گوییم با اروپا تعامل نداشته باشیم. ما با تمام جهان به غیر از رژیم صهیونیستی و آمریکا تعامل داریم. ما می‌گوییم به جای امید به اروپا باید به خدا امید داشت.

آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد اتحادیه اروپا میان ایران و آمریکا جانب یکی را بگیرد، قطعا جانب آمریکا را خواهد گرفت.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها