رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 301549

بازیکنی که به قدر استقلال امتیاز گرفته؛ عیسی

این بازیکن به اندازه کل بازیکنان استقلال می ارزد

ساعت 24-آل کثیر، شاید تنها بازیکن دنیا باشد که به تنهایی دو سوم امتیازاتش تیمش را جمع کرده! نفت تهران امروز با شکست استقلال خوزستان، از منطقه سقوط فاصله گرفت. تیم عجیبی که حاشیه‌هایش، باعث شده همه منتظر سقوطش در این فصل باشند اما فعلا توانسته جای نسبتا امنی در جدول داشته باشد. البته جای خوب نفت در جدول، صرفا بخاطر حضور یک نفر در این باشگاه است.

امروز هم زننده تک گل نفتی‌ها بود. او دو هفته قبل و در بازی آخر کریمی هم تک گل پیروزی بخش نفت مقابل سپاهان را زد. دیگر برد نفت در لیگ برتر مقابل سپیدرود هم با یک گل و یک پنالتی آل کثیر بدست آورد. اگر گل‌های این بازیکن را از نتایج پایان بازی نفت تهران کم کنیم، این تیم با ۳ امتیاز به تنهایی و با اختلاف بالا، در قعر جدول لیگ برتر قرار می‌گیرد. آل کثیر این فصل ۹ امتیاز از دوازده امتیاز نفت را یک نفره بدست آورده و ۶ گل از ۸ گل این تیم را زده است! امتیازاتی که آل کثیر گرفته، دقیقا به اندازه امتیازات استقلال در جدول این فصل لیگ برتر است.

دو گل دیگر نفت در این فصل را محمد نصرتی و حامد آقایی زدند که گل نصرتی هم روی پنالتی بود که آل کثیر آن را از حریف گرفت. فعلا نفت بحران زده، به لطف آل کثیر سقوط نکرده و به راهش ادامه می‌دهد. بازیکنی که در بدترین روزهای تیمش، تبدیل به یکی از بهترین‌های لیگ برتر شده.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها