رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 301929

دیدار رییس صدا وسیما با دبیرکل حزب‌الله لبنان

ساعت24-در دیدار رییس سازمان صدا و سیما با سیدحسن نصرالله و تعدادی از مدیران اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی به تحولات میدانی سوریه، عراق، لبنان و پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت و نقش رسانه‌ها در آن اشاره شد و سپس علی‌عسکری در گفت‌وگویی بسته شدن هشت مرکز رسانه‌ای به دست رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

212321
style="text-align: justify;">به گزارش روابط عمومی صدا وسیما، عبدالعلی علی‌عسکری در دیدار با دبیر کل حزب‌الله لبنان با اشاره به رشد رسانه‌های جبهه مقاومت در سالیان اخیر گفت: ما و دوستانمان از نقطه صفر شروع کردیم اما به لطف خداوند متعال هم‌ اکنون با جهاد نیروهای انقلاب و وفاداران به انقلاب در اقصی‌نقاط دنیا، جبهه مقاومت و رسانه‌های جبهه مقاومت هر روز در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارند.

رییس سازمان صدا وسیما همچنین در دیدار دیگری با تعدادی از مدیران اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در بیروت، بیان کرد: نظام سلطه و در راس آن آمریکا، همواره در نهایت خشم، خواسته است که از یک طرف جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی را و از طرف دیگر، حزب‌الله و نیروهای مقاومت را نابود کند. اما همواره تلاش‌هایش به شکست منتهی شده است.

او تاکید کرد: این امر به دلیل لطف خداوند و نیروهای مخلص، مبارز و مقاومی است که در صحنه حضور دارند، به ویژه سیدحسن‌ نصرالله که در کنار رهبر انقلاب، دلاورانه این جریان را اداره می‌کند و ما خدا را شاکریم.

علی‌عسکری رشد و پیشرفت شبکه‌های مختلف زیرمجموعه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی را افتخارآمیز دانست و تصریح کرد: گزارش‌هایی که امشب شنیده‌ام واقعا باعث افتخار است و باید دست تک‌تک این عزیزان را بوسید.

رییس رسانه ملی، نقش جبهه مقاومت و رسانه‌های این جبهه را در پیشرفت این جبهه غیرقابل انکار دانست و ادامه داد: ما با تمام قوا به همراه خانواده صدا و سیما به عنوان عضو کوچکی از رسانه‌های جبهه مقاومت در کنار شما دوستان هستیم و همواره تلاش می‌کنیم با کمک هم به نقطه مطلوب برسیم.

براساس این گزارش در آغاز این نشست مدیران اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در دفتر بیروت گزارشی از روند فعالیت‌های خود ارائه کردند.

علی‌عسکری بعد از دیدار با مدیران رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در دفتر بیروت در گفت‌وگویی با اشاره به یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به هشت مرکز رسانه‌ای در کرانه باختری رود اردن در فلسطین اشغالی بیان کرد: این حرکت صهیونیست‌ها بیانگر نگرانی شدید آن‌ها از تاثیر رسانه‌های مقاومت است.

رییس رسانه ملی ادامه داد: سکوت حامیان رژیم صهیونیستی و به ویژه آمریکا در قبال این حرکت صهیونیست‌ها، بار دیگر دروغ بودن ادعاهای آن‌ها درخصوص آزادی بیان را مشخص کرد.

او با بیان اینکه ائتلاف آمریکا - صهیونیستی مخالف هرگونه رسانه مروج فرهنگ مقاومت و ایستادگی است، گفت: رسانه‌های جبهه مقاومت با این‌گونه حرکات بیش‌تر از گذشته به اهمیت کارشان پی ببرند و نسبت به تبیین حقایق و گسترش فرهنگ مقاومت تلاش کنند.

علی‌عسکری در پایان تاکید کرد: صهیونیست‌ها به زودی جواب این کار خود را از مقاومت خواهند گرفت.
منبع: ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها