رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 301976

مجتهد شبستری: آرزوی محدودیت موشکی ایران را به گور خواهند برد

ساعت24-عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا در مورد برجام، تاکید کرد: این جمع با الهام‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیروی اظهارات مسئولان و مردم، هرگز اجاره نخواهند داد که شرط و شروطی به برجام اضافه شده و با محدودیت‌های موشکی، اقتدار ایران و سپاه را محدودتر کنند، قطعا این آرزو را به گور خواهند برد.

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری با اشاره به آیه‌ای از سوره نساء، اظهار کرد: یکی از مخاطبان اصلی این آیه مبارکه، فقهای علمیه و روحانیت است که آمادگی خودشان را در مقابل دشمنان حفظ کنند.

وی اضافه کرد: روحانیت باید با تحصیل علوم، کمالات و نشر فرهنگ ولایت‌مداری و به طور کلی فرهنگ دینی را در جامعه تقویت کنند.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار جمهوری اسلامی تیران دشمن را به وحشت انداخته است، افزود: از ماهواره گرفته تا فضای مجازی و سایر ابزارها، از راه ایجاد تفرقه بین اقشار مختلف مسلمانان و حتی تفرقه بین خود روحانیت، می‌خواهند اختلاف‌انگیزی کنند، که تاحدی نیز موفق شدند، امروزه آسیب‌های اجتماعی فراوانی را در جامعه مشاهده می‌کنیم.

مجتهد شبستری خاطرنشان کرد: در مقابله با جنگ نرم و جنگ بی سروصدایی که دشمن آغاز کرده، مسئولیت روحانیت خطیرتر شده است.

وی گفت: جهت مقاله با معضل بزرگ فضای مجازی که مصیبتی شده، باید فکری شود، زمانی که در تبریز بودیم جمعی از آقایان را مسئول کردیم تا در این زمینه فعالیت کنند، امید است بیش از بیش در این زمینه فعایت شود چون بسیار نگران کننده است.

مجتهد شبستری بیان کرد: یک طرف قضیه، منبرها و برنامه‌های برگزار شده در حوزه تبلیغ و مقابله با هجمه‌های دشمن است که باید با مطالعه و نوآوری باشد، اما باید مسئولان اجرایی و قضایی نیز یک مقدار همکاری کنند تا این فضای مجازی که طبق گفته‌ دادستان به بیماری اورژانسی تبدیل شده است، تحت درمان قرار گیرد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها