رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 301994

قلعه‌نویی: ۱۰ هفته در حق ما ظلم شده است

ساعت 24- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ۱۰ هفته در حق ما ظلم شده ولی نمی‌دانیم از چه کسی بخواهیم که به اعتراض‌مان رسیدگی کند.

امیر قلعه‌نویی
style="text-align:justify">امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از بازی با پارس جنوبی در جام حذفی اظهار کرد: بیست سال در فوتبال هستم اما پنالتی که جلوی پدیده گرفتند را تاکنون در فوتبال دنیا ندیده‌ام. مدافع به مهاجم حریف نگاه کرد و پنالی گرفتند. امیدوارم به این داور، بازی داربی را ندهند. ظلم شود و توبیخ هم شود، جالب است. از قدیم گفتند ظلم پایدار نیست. از اصفهانیان درخواست می‌کنم به ۱۰ هفته اعتراض ما رسیدگی شود.

او گفت: آفساید ما را آن برنامه نشان نداد. خواهشم از کمیته انضباطی و داوران این است. نمی‌دانم از چه کسی باید خواهش کنیم. وقتی با استقلال در لیگ قهرمانان بودیم، با بوریرام بازی داشتیم و از آقای تاج خواستیم بازی با ذوب‌آهن را بردارند اما برنداشتند. تا آخر مربیگری‌ام این کار یادم نمی‌رود. آنقدر نامه زدیم و خواهش کردیم اما جواب ندادند. الان هم ۱۰ هفته در حق ما ظلم شده است. خنده آقای ملکی از ذهنم بیرون نمی‌رود. هیچ چیز برایش مهم نبود. ما در مرز سکته بودیم اما او خندید و رفت.

قلعه‌نویی افزود: با تارتار روزی بازی کردیم و به او گفتم تیمت بالا می‌آید. او زحمت کشیده و مربی خوبی است. فردا یکی از بهترین بازی‌های ذوب‌آهن خواهد بود چون در نقش جهان بازی داریم. تیم پارس جنوبی هم تیم خوبی است که نقاط ضعفی هم دارد که امیدوارم از آن ها استفاده کنیم. تیم ما واقعا خوب است. بدشانس بودیم اما این بدشانسی‌ها روزی تمام خواهد شد. دنبال حق و عدالت هستیم و نمی‌خواهیم حقمان خورده شود، اما ۱۰ هفته خورده شده است. کمک داوری اول در بازی داربی به آقای میرزابیگی داده می‌شود تا تشویقش کنند.

او ادامه داد: ذوب‌آهن تیم ریشه داری است و در این چند سال هم جایگاه بالایی داشته است. امیدوارم تیمی درست کنیم تا مثل ذوب‌آهنی که با سپاهان در کورس بود، بدرخشیم. از نظر فوتبالی خوبیم اما نتیجه‌ای نه.

قلعه نویی گفت: ایام محرم می‌گویند وای از دل زینب. از افشارزاده تعجب می‌کنم که حقایق را نگفت. محسن فروزان هم ۵ درصدش را گفت. ورود نمی‌کنم و زمان همه چیز را مشخص می کند و حال و روز کسانی که این کار را کردند، ببینید. اگر همه را گول بزنید وجدان خودش و خدای خودش را نمی‌تواند گول بزند. ریز این قضایا درمی‌آید. محسن فروزان ضربه خورد. چون با انگیزه به استقلال آمده بود و می‌توانست کاندیدای تیم ملی شود. بدون اذن خدا برگ از درخت نمی‌افتد و خداوند همه چیز را می‌بیند.

ادامه دارد...

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها