رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 302050

پیش‌بینی حضور ۴ میلیون ایرانی در راهپیمایی اربعین

ساعت24-سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از برگزاری نشست هماهنگی ستاد اربعین در کمیسیون متبوعش خبر داد.

style="text-align: justify;">حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کمیسیون پیگیر مسائل مربط به اعزام زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات است، اظهار داشت: در سال‌های گذشته کمیسیون فرهنگی مجلس با جدیت پیگیر برگزاری مراسم اربعین حسینی بوده و در سال جاری نیز این موضوع در دستور کار کمیسیون است.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اعلام اینکه پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود از مسئولان سازمان حج و زیارت دعوت می‌شود تا با حضور در کمیسیون فرهنگی توضیحاتی درباره نحوه اعزام زائران به عتبات عالیات ارائه کنند، ادامه داد: البته پیش از این مسئولان این سازمان در فراکسیون حج و زیارت حضور یافتند و توضیحاتی در این باره به نمایندگان ارائه کردند که در روزهای آینده قطعاً اخبار بیشتر و تکمیلی‌تر را در این حوزه به نمایندگان ارائه می‌کنند.

رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس تصریح کرد: بحمدالله روند صدور روادید برای اعزام زائران به عتبات عالیات آغاز شده و شهرهایی که زائران می‌توانند ویزای خود را دریافت کنند مشخص شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم امسال مراسم اربعین به نحوه مطلوب‌تری برگزار شود، گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری حدود 4 میلیون ایرانی برای مراسم اربعین به عتبات عالیات سفر داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن انتقاد از برخی دریافتی‌ها از زائران عتبات عالیات در قالب بیمه و هلال‌احمر، خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با مسئولان حج و زیارت خواهیم داشت مباحثی همچون بیمه زائرین، مراحل دریافت ویزا و ترافیک مبادی ورودی به کشور عراق به‌ ویژه در مرز مهران و برخی مسائل دیگر را بررسی می‌کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها