رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 302058

سردار نقدی: با تصمیم صهیونیسم رئیس جمهور آمریکا باید نقش دیوانه را ایفا کند/ حرف زدن از مذاکره با غرب خیانت است؛ مذاکره با جرثومه فساد هیچ نفعی ندارد

ساعت24-معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی با آموزه های منحصر بفرد الهی بساط استکبار را در هم پیچیده است.

سردار نقدی
سردار محمدرضا نقدی روز پنجشنبه در پنجمین یادواره سردار شهید حبیب لک زایی در گلزار شهدای شهرستان نیمروز واقع در شمال سیستان و بلوچستان افزود: صحنه گردان اصلی آمریکا صهیونیسم بین الملل است و برای صهیونیستها تفاوتی ندارد چه شخصیتی رئیس جمهور آمریکا باشد مهم عملی کردن نقشه های آنان است.

وی تصریح کرد: امروز با تصمیم صهیونیسم بین المللی رئیس جمهوری آمریکا باید نقش دیوانه را ایفا تا بتواند این عهد شکنی را توجیه کند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: استکبار با حربه تحریم در تلاش برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی و متزلزل کردن اعتقادات ملت ماست و در این بین برخی افراد تاکید می کنند که با مذاکره و نرمش مشکلات اقتصادی حل می شود.

سردار نقدی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی هوشمندانه و معجزه وار فرمودند مساله با مذاکره حل نمی شود و آمریکا همان عهد شکنی که بود، خواهد بود.
وی بیان کرد: راه حل پیشرفت و گذر از مشکلات اقتصادی حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است و حرف زدن از مذاکره با غرب خیانت است.

وی تاکید کرد: مسائل و حوادث اخیر تمام افرادی را که تردید داشتند بیدار کرده است زیرا مذاکره با جرثومه فساد هیچ نفعی ندارد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید لکزایی گفت: شهید حبیب لک زایی در مقام یک معلم جوانان و بسیجیان زیادی را تربیت کرده است.

وی اظهارداشت: در تمام نقاط دنیا اگر یک تروریست با کمربند انتحاری مشاهده شود حتی نیروهای امنیتی و انتظامی آن کشور از تروریست فاصله می گیرند تا آسیب نبینند اما در سیستان وبلوچستان جوانان مومن و با خدایی هستند که با دلاورمردی و غیرت و ایثار و از خودگذشتگی تروریست مسلح به جلیقه انفجاری را در آغوش می گیرد تا آسیبی به مردم وارد نشود.

وی ادامه داد: دشمن از سپاه و بسیج وحشت دارد چرا که پیشرفت های این مکتب را به خوبی مشاهده می کند.

سردار نقدی گفت: افزون بر 200 کشور در دنیا وجود دارد اما در مورد هیچ کشوری به اندازه ایران در کاخ سفید و کنگره آمریکا بحث نمی شود.

پنجمین یادواره سردار شهید حبیب لک زایی پنجشنبه با حضور معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور، فرمانده قرارگاه شهید هراتی سیستان، جانشین سپاه سلمان استان، امامان جمعه شهرهای پنج گانه سیستان، شماری از مدیران کل ادارات سیستان وبلوچستان، معتمدان و ریش سفیدان، علما و روحانیون، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای شهرستان نیمروز برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سردار شهید حبیب لک زایی جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان 25 مهر سال 1391 همزمان با سومین سالگرد شهدای وحدت پس از تحمل 24 سال رنج ناشی از جراحات و مصدومیت های دوران جنگ در حالی که بیش از 60 ترکش در بدن داشت، به جمع یاران شهیدش پیوست.

نیمروز از جمله پنج شهرستان حوزه سیستان محسوب می شود که در 230 کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها