رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 302124

محسن هاشمی در مورد "هزینه های فاقد سند شهرداری احمدی نژاد": در شورای پنجم بحثی نشده، باید در دوره چمران بررسی می شده

ساعت24-رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه "شورای پنجم بحثی در مورد بررسی هزینه‌های فاقد سند در زمان احمدی نژاد در شهردای تهران نداشته" گفت: این کار باید در همان زمان و در دوران چمران انجام می‌گرفت.

محسن هاشمی

محسن هاشمی ادامه داد: اقداماتی که از سوی شهرداری در طی یک سال انجام می‌شود ، اگر خارج از برنامه بوده باشد، باید در پایان همان سال، مسئولان مربوطه سند آن را درصحن شورا ارائه و با نظر اعضا موارد را بررسی می‌کنند .

محسن هاشمی رفسنجانی با اشاره به انتشار غیر درست صحبت‌هایش در برخی از رسانه‌ها در خصوص هزینه‌های فاقد سند در دوره‌ احمدی‌نژاد (شهردار اسبق تهران) اظهار کرد: متأسفانه در انعکاس صحبت‌های بنده اشتباه شد و البته شیطنت خبری ؛ و در واقع خبرنگار سوال خود را بعنوان جواب بنده منتشر کرد.

وی تصریح کرد: بنده بعد از مصاحبه مطبوعاتی آقای نجفی شهردار تهران که تأکید کرده بود " هزینه فاقد سند در دوران احمدی نژاد 32 میلیارد تومان بوده"، اعلام کردم این رقم درست نیست و عدد آن بیشتر است.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که آیا شورای شهر تهران در دوره جدید بنای برای بررسی هزینه‌های فاقد سند در دوره‌های گذشته دارد یا خیر، بیان کرد: در این زمینه هنوز بحثی صورت نگرفته و طبیعتاً تصمیمی اتخاذ نشده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها