رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 302155

مقام رژیم صهیونیستی:

ولیعهد عربستان سپتامبر گذشته مخفیانه به اسرائیل سفر کرد

ساعت 24- شبکه خبری الجزیره روز جمعه اعلام کرد: یک مقام رژیم صهیونیستی که می خواست ناشناس بماند، گفت: مقام سعودی که سپتامبر گذشته مخفیانه به اسرائیل (سرزمین های اشغالی فلسطین) سفر کرده، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان بوده است.

به گزارش الجزیره افزود: اریل کهانا روزنامه نگار صهیونیست هم که در هفته نامه ماکور ریشون کار می کند سپتامبر گذشته در صفحه شخصی اش در توییتر نوشت که پسر سلمان (پادشاه عربستان) با یک هیات رسمی به اسرائیل (سرزمین های اشغالی فلسطین ) سفر و با مقامات اسرائیلی (رژیم صهیونیستی ) دیدار کرده است.

بخش عربی رادیو رژیم صهیونیستی نیز در هفتم سپتامبر گذشته اعلام کرد: یک شاهزاده سعودی به طور مخفیانه به اسرائیل (سرزمین های اشغالی) سفر کرده و با مقامات این رژیم در باره 'ایده پیش به سوی صلح منطقه ای' دیدار و گفت و گو کرده است.
ایوب قرا وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی و عضو پارلمان این رژیم از حزب لیکود نیز به خبرگزاری فرانسه گفت: تعداد زیادی از کشورهای عربی از جمله مصر و اردن با اسرائیل (رژیم صهیونیستی) رابطه دارند و در میان این کشورها، عربستان، کشورهای حوزه خلیج (فارس) و شمال آفریقا و بخشی از عراق (منطقه کردستان) نیز وجود دارند.
به گفته وی، این کشورها به بهانه نگرانی از تهدید ایران با اسرائیل همکاری می کنند و برخی از کشورهای حوزه خلیج (فارس) خود را برای برقراری روابط آشکار دیپلماتیک با تل آویو آماده می کنند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها