رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 302559

هوای تهران در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس

ساعت 24-مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به هوای سالم تهران در شرایط فعلی گفت: کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قراردارد.

521
حسین شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نتایج پیش‌بینی کیفیت هوای تهران اظهار کرد: شرایط کیفی هوای برخی مناطق شهر تهران طی امروز به دلیل افزایش نسبی غلظت ذرات معلق در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و انتظار می‌رود تا روز دوشنبه (۱ آبان ماه) این شرایط در برخی مناطق پایتخت تداوم داشته باشد.

وی در مورد شرایط فعلی هوای تهران گفت: تهوای پایتخت با شاخص ۸۵ در شرایط سالم قرار دارد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ادامه با اشاره به وضعیت هواشناسی تهران گفت: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از برقراری شرایط جوی نسبتا آرام طی امروز است و در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

شهبازی افزود: با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در روز دوشنبه، در برخی ساعات به ویژه در بعدازظهر وزش باد موثر از سمت نواحی غربی و جنوب غربی پیش‌بینی می‌شود. این شرایط در روز سه‌شنبه (۲ آبان ماه) کمابیش ادامه می‌یابد و برخی ساعات همراه با وزش باد موثر خواهد بود.

این کارشناس شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان از افزایش نسبی دمای تهران تا فردا خبر داد.

به گزارش ایسنا، در هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، مبتلایان به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها