رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 302618

کاهش و دما و بارش باران در استان‌های ساحلی خزر

ساعت 24-مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از کاهش نسبی دمای استان‌های ساحلی خزر خبر داد و گفت: بارش پراکنده باران در استان‌های گیلان و مازندران پیش‌بینی می‌شود.

بارش باران
احد وظیفه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، امروز جوی آرام در بیشتر مناطق کشور حاکم است.

وی افزود: از بعدازظهر دوشنبه (اول آبان ماه) با نفوذ جریان‌های شمالی، کاهش نسبی دما در استان‌های ساحلی خزر و بارش پراکنده در برخی نقاط اردبیل، گیلان و غرب مازندران پیش‌بینی می‌شود. همچنین از اوایل فردا شب و روز سه‌شنبه (۲ آبان) در جزایر واقع در تنگه هرمز افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: روز سه‌شنبه با عبور موج ضعیفی از غرب کشور، افزایش ابر و بارش پراکنده و خفیف در ارتفاعات زاگرس مرکزی دور از انتظار نیست.

به گفته وظیفه، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۳ و ۴ آبان ماه) روند افزایش دما در نوار شمالی کشور به ویژه سواحل رخ خواهد داد و از روز جمعه(۵ آبان) از سمت شمال غرب و غرب خزر روند کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

وی در مورد وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( اول آبان) صاف، همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۳ و ۱۱ درجه سانتیگراد ودر روز سه‌شنبه (۲ آبان) صاف، گاهی همراه با وزش باد در بعدازظهر افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای ۲۳ و ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها