رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 302640

تجاوز به چپ وانت تویوتا ۶ کشته و ۶ مجروح برجای گذاشت

ساعت 24-بر اثر برخورد یک دستگاه وانت تویوتا با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به علت تجاوز به چپ در محور"ایرانشهر-سرباز" راننده سواری پژو و هر پنج نفر سرنشین دیگر این خودرو جان خود را از دست دادند و ۶ نفر سرنشین وانت تویوتا نیز مجروح شدند.

تصادف
سرهنگ "یداله ستوده" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: (۳۰ مهر ماه ساعت ۷ و ۴۰ دقیقه) در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه وانت تویوتا با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۵ محور" ایرانشهر- سرباز"، بلافاصله گشت تصادفات برای بررسی در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه، یک دستگاه وانت تویوتا با ۶ نفر سرنشین به علت تجاوز به چپ با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ برخورد کرد که بر اثر شدت ضربه وارده راننده سواری پژو و پنج نفر دیگر از سرنشینان پژو در محل جان خود را از دست دادند و ۶ نفر سرنشین وانت تویوتا نیز مجروح که به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان، با اشاره به دوطرفه بودن محورهای جنوب، از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست: در مسیر مجاز خود تردد کرده و از تجاوز به چپ پرهیز کنند تا سفری ایمن برای خود و دیگران به همراه داشته باشند.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها