رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 302701

دستگیری راننده۱۷ساله‌ای که با دنده عقب حرکت می کرد

ساعت 24- راننده۱۷ساله‌ای که در خیابان‌های شیراز با دنده عقب حرکت می‌کرد، دستگیر شد.

دستگیری
style="text-align:justify">شامگاه شنبه پلیس راهور شیراز با هماهنگی دستگاه قضایی جوان ۱۷ ساله ای که با اجرای حرکات نمایشی خودرو، خطر آفرینی می کرد توسط پلیس شناسایی و پرونده وی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس با تشریح این خبر بیان کرد: چندی پیش مطلع شدیم یک راننده اقدام به رانندگی با دنده عقب در خیابان های شیراز می کند که پس از چند روز تلاش با همکاری دستگاه خطرناک قضائی فرد متخلف شناسایی و پرونده وی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

سرهنگ مصطفی عباسی دلایل این حرکات را خودنمایی ناشی از هیجانات کاذب اعلام کرد و اظهارداشت: این فرد شب‌ها نیز در خیابان‌های شیراز اقدام به اجرای حرکات مارپیچ داشته که برای شهروندان باعث رعب و وحشت شده بود که ماموران پلیس راهور توانستند از طریق دوربین های نظارتی وی را شناسایی کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقاء وضعیت ترافیکی به صورت مستمر در کلانشهر شیراز گفت: اجرای مستمر این طرح موجب شده ۷۵ درصد تخلفات رانندگی در شیراز کاهش یابد.

وی با اعلام اینکه وضعیت ترافیکی کلانشهر شیرازبه صورت محسوس ونامحسوس کنترل می‌شود بیان کرد: با نصب تعداد ۳۰۰ دوربین ثبت تخلفات در معابرشهری و همچنین با فعالیت ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی وضعیت ترافیکی شیراز به گونه‌ای تبدیل شده که آمار تخلفات در حال کاهش است.

رئیس راهنمایی و رانندگی استان فارس در پایان گفت: ۸۰ درصد از رانندگان در شیراز قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کنند و در یک ماه گذشته ۴۰ درصد تخلفات رانندگی کاهش یافته است

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها