رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 302703

«کودک‌آزاری» توسط قاتل اهورا تائید شد

ساعت 24- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: تمام نشدن دوره عده طلاق (سه ماه و ده روز) در مورد مادر اهورا که همسر سابق وی نسبت به آن مدعی است باید از طرف دادگاه خانواده مورد استعلام قرار گرفته و بررسی شود.

style="text-align:justify">حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا ضمن پاسخگویی به مسائل مطرح شده از سوی پدر کودک 2 سال و 8 ماهه "اهورا قاسمی" در روند پرونده قتل اظهار داشت: اظهارات پدر کودک به قتل رسیده در حال بررسی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: تمام نشدن دوره عده طلاق (سه ماه و ده روز) در مورد مادر اهورا که همسر سابق وی نسبت به آن مدعی است باید از طرف دادگاه خانواده مورد استعلام قرار گرفته و بررسی شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا ضمن پاسخگویی به مسائل مطرح شده از سوی پدر کودک 2 سال و 8 ماهه "اهورا قاسمی" در روند پرونده قتل اظهار داشت: اظهارات پدر کودک به قتل رسیده در حال بررسی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان، تمام نشدن دوره عده طلاق (سه ماه و ده روز) در مورد مادر اهورا که همسر سابق وی نسبت به آن مدعی است باید از طرف دادگاه خانواده مورد استعلام قرار گرفته و بررسی شود.

وی با اشاره به موارد مطرح شده از سوی پدر اهورا پیرامون آزار و اذیت‌های قبلی کودک توسط قاتل عنوان داشت: تا این لحظه قاتل هیچ اعترافی نسبت به آزارهای قبلی نکرده و آزار و اذیت جنسی کودک توسط قاتل نیز توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است.

مصطفوی‌نیا با اعلام اینکه پس از بررسی نمونه‌های گرفته شده از مقتول توسط پزشکی قانونی نتیجه تجاوز جنسی مشخص می‌شود خاطرنشان کرد: چیزی که تاکنون مشخص شده این است که علت مرگ، ضربات وارد شده به سر اهورا و خون‌ریزی مغزی بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان ضمن تایید انجام کودک آزاری توسط قاتل اهورا ابراز داشت: بر روی دست چپ و انگشت پای اهورا آثار سوختگی با آتش سیگار مشخص و مشهود بوده است.

به گزارش تسنیم، پدر اهورا پس از قتل فرزندش و در مصاحبه با برخی رسانه‌ها مدعی شده که صیغه‌نامه مادر اهورا با قاتل به خاطر عدم رعایت زمان عده طلاق دچار اشکال است و امکان چنین ازدواجی وجود نداشته است.

اهورا کودک 2 سال و 8 ماهه گیلانی است که روز 22 مهرماه پس از اینکه توسط ناپدری‌اش مورد آزار و اذیت قرار گرفت، با کوبیده شدن سرش به دیوار توسط ناپدری به قتل رسید.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها