رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 302777

آمریکا در مقابله با توافق هسته‌ای شکست خورد

ساعت24 -جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که آمریکا در مبارزه با توافق هسته‌ای ایران شکست خورده است.

کاخ سفید
شیخ نعیم قاسم، جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که به‌فضل وجود مقاومت، آمریکا در مقابله با توافق هسته‌ای، تخریب سوریه، و حمایت از رژیم صهیونیستی شکست خورد و روز به روز شکست‌هایش بیشتر خواهد شد.

وی افزود: هدف آمریکا از ویران کردن سوریه، تجزیه منطقه و ایجاد خاورمیانه جدید بود و این حادثه خطرناکی است که ما توانستیم با آن مقابله کنیم و مانع اجرای طرح‌های آمریکا شویم.

نعیم قاسم گفت: آمریکا می‌خواهد که از توافق هسته‌ای خارج شود، اما این توافق، توافقی بین‌المللی است نه توافقی بین ایران و آمریکا، بنابراین باید به توافق‌های بین‌المللی احترام گزارده شود، زیرا همه کشورها بر سر آن به توافق رسیدند.

جانشین دبیرکل حزب‌الله در ادامه افزود: دلیل مخالفت آمریکا با توافق هسته‌ای این است که این توافق منافع آن را آن‌گونه که مورد رضایتش است، محقق نکرده است.

وی افزود: اگر مقاومت نبود، آمریکا و اسرائیل شکست نمی‌خوردند و سرزمین ما آزاد نمی‌شد. اگر مقاومت نبود، ما نمی‌توانستیم گروه‌های تکفیری در منطقه خود را شکست دهیم. تا زمانی که برای حق کار کنیم و به‌دنبال حق باشیم، این پیروز‌ی‌ها ان شاء الله ادامه خواهد یافت.

نعیم قاسم هفته گذشته در اظهاراتی گفته بود که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نشان داد که به تعهدات و معاهدات بین‌المللی پایبند نیست و او می‌خواهد به‌زور سیاست‌های کشورش را بر ملت‌های منطقه تحمیل کند که البته او شکست خورد و موفق نخواهد شد.

وی افزود: امروز ترامپ نزد افکار عمومی جهان و ملت آمریکا، یک پیمان‌شکن و فردی مستبد و ظالم به‌معنای واقعی کلمه است.

نعیم قاسم گفت: ترامپ به‌دنبال راهی برای فرار از شکست‌هایش است و او نمی‌تواند ایرانی قوی را که از ملت و مرزهایش دفاع می‌کند و از لحاظ علمی و اقتصادی در حال پیشرفت است، تحمل کند. او سوریه پیروز و یکپارچه را تحمل نمی‌کند.

منبع:تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها