رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 302881

اظهارات غربی ها به دلیل بر هم خوردن بازی آنها در منطقه است

ساعت24-فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در واکنش به بیانیه سه روز قبل سه کشور اروپایی گفت: همه اینها به خاطر آن است که بازی آنها بهم خورده است.

7456516
سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ظهر امروز و در حاشیه همایش «ارتشی و سپاهی، یک لشکر الهی» در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار مهر درباره بیانیه اخیر سه کشور اروپایی و ابراز نگرانی نسبت به توان موشکی و دفاعی ایران اظهار داشت: خوی استکبار همیشه اینگونه بوده است که و چون ما بازی آنها را در منطقه بهم زده ایم اینها نگران هستند.

وی افزود: توان موشکی و دفاعی ما نیز هیچ گاه قابل مذاکره نیست و ما همیشه نسبت به بالا بردن توان دفاعی خود در ابعاد مختلف شامل زمینی، هوایی، دریایی و موشکی همه توان خود را به کار می گیریم.

گفتنی است، سران آلمان، انگلیس و فرانسه سه روز پیش با صدور بیانیه ای مشترکی ضمن حمایت از برجام، اعلام کرده بودند که در عین این حمایت، نسبت به برنامه موشکی و دفاعی ایران نگران هستند و خواستار طراحی برنامه مشترک با آمریکا در این زمینه شده بودند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین درباره برنامه های فناورانه مشترک میان سپاه و ارتش گفت: سپاه و ارتش همواره و در دوره های مختلف از جمله در دوران دفاع مقدس و بعد از آن تاکنون با یکدیگر متحد بوده اند و همایش هایی از این قبیل نیز برای این است که همه دنیا یکپارچگی سپاه و ارتش را بدانند.

سردار پاکپور افزود: سپاه و ارتش در ماموریت های مختلف یکپارچگی و در هم تنیدگی بالایی دارند و امروز نیز در همه زمینه ها نیروی زمینی ارتش همکاری و هماهنگی کامل داریم. در ابعاد آموزشی، ماموریتی و سایر عرصه ها با یکدیگر همکاری تنگاتنگ داریم.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها