رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 302891

قتل به خاطر جوجه کباب!

ساعت24-روز 13فروردین‌ماه سال 95پسر جوانی که در جریان درگیری در خانه پدربزرگش در لواسان از ناحیه شکم به‌شدت مجروح شده بود جانش را از دست داد.

7456516
روز 13فروردین‌ماه سال 95پسر جوانی که در جریان درگیری در خانه پدربزرگش در لواسان از ناحیه شکم به‌شدت مجروح شده بود جانش را از دست داد.

شواهد نشان می‌داد عامل این قتل خانوادگی پسر عمه مقتول است. آنها بر سر درست‌کردن جوجه کباب با یکدیگر درگیر شده بودند و متهم با تکه‌ای شیشه به شکم مقتول ضربه زده بود.

پدر مقتول به مأموران گفت: همه به خانه پدرم رفته بودیم. ناهار جوجه کباب بود و بعد از آن پدرم خواهرزاده‌ام را صدا کرد و مبلغی که او برای خرید جوجه کباب هزینه کرده بود را به او داد.

همین کار باعث شد پسرم پیش پدرم برود و به او اعتراض کند. چون او هم مبلغی از هزینه را داده بود. در این بین خواهرزاده‌ام پسرم را هل داد و او را از خانه بیرون کرد.پسرم می‌خواست از روی در وارد شود که شیشه بالای در شکست اما خواهرزاده‌ام تکه‌ای شیشه برداشت و با آن ضربه‌ای به شکم پسرم زد و او را به قتل رساند.

هرچند متهم به قتل بازداشت شد اما دست داشتن در این جنایت را انکار می‌کرد. او دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدباقر قربانزاده محاکمه شد.

ابتدا پدر و مادر مقتول برای متهم درخواست قصاص کردند.سپس متهم در دفاع از خودش گفت: روز حادثه من هیچ ضربه‌ای به مقتول نزدم. وقتی او با پدربزرگم بگو مگو کرد پدربزرگ از من خواست با پلیس تماس بگیرم. اما چون گوشی دستم بود پسردایی‌ام فکر کرد از او فیلمبرداری می‌کنم. او شروع به فحاشی کرد و من هم او را از خانه بیرون کردم اما وقتی او می‌خواست از روی در داخل شود شیشه شکست و به کمرش فرو رفت. متهم که اشک می‌ریخت ادامه داد: ما با یکدیگر بزرگ شده بودیم و دلیلی نداشت که من او را به قتل برسانم.

در پایان این جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند.

منبع: اصفهان امروز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها