رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 302895

برانکو:

یک بار به شفر باخته‌ام، آیا او کری خوانده؟/ نمیدانم مسلمان برای دربی محروم است یا نه!

ساعت24-سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: نمی‌دانیم آیا مسلمان از دربی ۸۵ محروم شده یا نه.

برانکو
برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس، گفت:‌ به بازیکنانم بازهم تبریک می‌گویم. بازی سختی مقابل نفت داشتیم همه انتظار برنده شدن داشتند اما کار ساده‌ای نداشتیم. بازیکنان شخصیت برنده شدن را نشان دادند و از این مسئله راضی هستیم.

وی افزود: وحید امیری مصدومیت جزئی دارد که تا زمان شروع دربی حل خواهد شد. این وضعیت برای آدام همتی هم است اما به طور قطع فرشاد احمدزاده را به خاطر عملی که انجام داده در اختیار نداریم. مهدی طارمی محروم است و محسن مسلمان هم مشکلی دارد که نمی‌دانم چه شده است. بقیه بازیکنان همه آماده و سرحال هستند.

وی افزود: همه باید از دربی لذت ببرند و از فرا رسیدن این بازی خوشحال باشند. این قشنگ‌ترین مسابقه فوتبال است، بازیکنان برای همین بازی تمرین می‌کنند تا آماده شوند. دربی بزرگترین ثروت فوتبال ایران است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه وینفرید شفر اعلام کرده او قبلاً در تقابلی برانکو را شکست داده است و این بار هم به دنبال همین کار است، تصریح کرد: بله، این اتفاق افتاده است. او هدایت تیم خوبی را بر عهده داشت و مقابل ما برنده شد. آیا کُری خوانده است؟ شفر چه چیزی باید می‌گفت، باید حرف دیگری می‌زد و می‌گفت می‌خواهم بازنده شوم، ما هم می‌گوییم به دنبال برنده شدن هستیم. شفر مربی باتجربه‌، خوب و عاقلی است. اما اتفاقی که در زمین می‌افتد چیز دیگری است ولی برای صحبت باید همین مسائل را مطرح کرد.

برانکو در مورد اینکه شاید هنوز شفر به شناخت کاملی از تیمش دست نیافته باشد، گفت: بعد از تغییرات همیشه این شرایط وجود دارد اما داستان دربی متفاوت است. قبل از هر بازی بازیکن نتیجه بازی را مشخص می‌کند و ما هم به عنوان مربیان در کنار آنها حضور داریم و به آنها کمک می‌کنیم.

وی در مورد غیبت احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و مهدی طارمی در دربی و اینکه آیا جایگزین مناسبی دارند، تصریح کرد: جایگزین مناسب داریم و به بازیکنانمان حداکثر اعتماد را داریم. در بازی اخیر دیدید که آنها چقدر خوب کار کردند. ما یک کادر فنی خوب و یک نیمکت قوی داریم. به همین خاطر با اعتماد زیاد بازی می‌کنیم.

برانکو در مورد اینکه پرسپولیس یک روز کمتر نسبت به استقلال استراحت کرده است، اظهار داشت: وضعیت ما فرق می‌کرد چرا که بازی بین‌المللی داشتیم این مسأله می‌تواند مشکل‌ساز شود اما هیچ توجیهی قابل قبول نیست. در دربی خستگی، درد و ... معنا ندارد و همه بازیکنان باید مشکلات را کنار بگذارند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با توجه به حواشی اخیر پرسپولیس به نظر می‌رسد مشکلات روحی این تیم کمتر است، عنوان کرد: نمی‌دانم مشکل و حواشی مدنظر شما چیست!

همان خبرنگار اعلام کرد منظورش مسأله محرومیت مسلمان است که او در پاسخ گفت: فعلاً از این مسأله اطلاع نداریم و نمی‌دانیم آیا مسلمان محروم شده یا نه، این موضوعی است که در رسانه‌ها مطرح کرده‌ام .و چیزی به ما اعلام نشده است هر کسی که در دربی به میدان می‌آید باید 200 درصد توان خود را در زمین به کار بگیرد. من مشکلی نمی‌بینم.

وی در رابطه با اینکه آیا وضعیت روحی پرسپولیس مثل چند هفته قبل مناسب است، تصریح کرد: ما تا به الان نتایج درخشانی گرفتیم. به نیمه‌نهایی آسیا رسیدیم و خیلی عملکرد مثبتی داشتیم. در لیگ با وجود دو بازی کمتر جزو تیم‌های بالای جدولی هستیم، جا دارد به پیکان و پارس هم به خاطر نتایج خوبشان تبریک بگویم. ما در جام حذفی هم به مرحله بعد صعود کردیم. کدام تیم توانسته بهتر از ما نتیجه بگیرد، همین اتفاق دلیلی بر خوش‌بینی و ا نگیزه بالای ما است. فقط می‌توانم به بازیکنانم تبریک بگویم. شاید برخی انتظار دارند ما در هر بازی 10 گل وارد دروازه حریف کنیم، نتایج ما عالی بوده است. اگر کسی قرار است روحیه خوبی داشته باشد این ما هستیم.

برانکو در مورد بحث تمدید قراردادش، گفت: فعلاً جای صحبت در مورد این مسأله نیست. فعلاً در این مورد تصمیم نگرفته‌ام.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه به جز یک تساوی صفر بر صفر سایر بازی‌ها پرگل از آب در آمده، تصریح کرد: دربی‌هایی که من در آن حضور داشتم عالی بوده است حتی آن مسابقه که به تساوی بدون گل رسیدیم هم شرایط خوب بود. بازیکنان و هوادارانمان همواره بیشترین شادی و رضایت را داشتند. ما انتظار دیدن یک بازی جوانمردانه و خوب را داریم که امیدواریم گلزنی هم داشته باشد و هواداران لذت بیشتری ببرند.

وی در مورد کسب دو پیروزی، یک شکست و دو تساوی در دربی‌ها تصریح کرد: این موفقیت‌ها فضای حاکم بر تیم است همه باید وحدت داشته باشیم و این مهمترین مسأله است. تیم مهمتر از افراد است وقتی تیمی با بحران روبه‌رو می‌شود با روح تیمی می‌توان مشکلات را حل کرد.

به گزارش بانک ورزش، برانکو در پاسخ به این سؤال که دو دربی دینامو زاگرب و هایبوک‌اسپیلت را تجربه کرده و در مقایسه دربی کرواسی با دربی تهران کدام را حساس‌تر می‌داند تصریح کرد: در این مورد صحبت کردن بسیار سخت است. آن مسابقه که اشاره کردید بزرگترین دربی کرواسی است که خیلی حادثه در آن رخ می‌دهد که خوشبختانه این اتفاق در ایران نمی‌افتد. ایران بسیار بزرگ‌تر و عظیم‌تر از کرواسی است و به دنبال آن دربی ایران هم عظیم‌تر می‌شود. 60 میلیون انسان این دربی را دنبال می‌کنند و بازی بسیار مهمتری است.

وی در مورد اینکه آیا دوست دارد قراردادش را تمدید کند، عنوان کرد: فعلاً جایی برای بحث در این مورد نیست. سؤالی از شما دارم کدام مربی از من بیشتر در ایران حضور داشته؟ اگر در کل حضورم را حساب کنید هیچ کسی اندازه من در ایران نبوده، از حضور در ایران احساس بسیار خوبی دارم و اینجا مردمان بسیار خوبی زندگی می‌کنند. مشکل و انتقادی نسبت به حضور در ایران ندارم و گرنه این همه مدت در ایران نمی‌ماندم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها