رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 302936

جک استراو به ایران سفر میکند

ساعت 24- مرتضی صفاری نطنزی در این رابطه افزود: سه شنبه (فردا) وزرای دفاع و اطلاعات با هدف تشریح اقدامات حوزه فعالیتی خود در زمینه های مختلف، در محل کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعضا کمیسیون نشست و دیدار خواهند داشت.

جک استراو
style="text-align:justify"> رییس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دعوت دو وزیر دولت برای حضور در جلسه این کمیسیون خبر داد.

مرتضی صفاری نطنزی در این رابطه افزود: سه شنبه (فردا) وزرای دفاع و اطلاعات با هدف تشریح اقدامات حوزه فعالیتی خود در زمینه های مختلف، در محل کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعضا کمیسیون نشست و دیدار خواهند داشت.
وی درباره سایر محورهای گفت و گو با روسای 2 دستگاه افزود: در این جلسه اقدامات ضد برجامی کنگره آمریکا، خود برجام و نیز موضوعات منطقه ای بررسی و به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.

در ادامه از عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت مجلس در خصوص سفر قریب الوقوع اعضای هیئت پارلمانی انگلیس به تهران سوال شد که وی پاسخ داد: در یک سال گذشته تعدادی از نمایندگان مجلس کشورمان بویژه رییس گروه دوستی ایران و انگلیس سفری به لندن داشته اند و در برخی نشست های اروپایی هم به بحث و تبادل نظر پرداختند. لذا این سفر به دعوت گروه دوستی ایران و انگلیس مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به میزبانی طرف اروپایی در راستای تقویت تعاملات پارلمانی در حوزه سیاست خارجی صورت می گیرد.
وی افزود: ترکیب هیات انگلیسی هنوز برای ما قطعی نیست اما به احتمال فراوان جک استراو وزیر خارجه پیشین و بعنوان عضو فعال این گروه در راس هیات قرار خواهد داشت.

جام جم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها