رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 303923

کاوه رضایی همه را شگفت زده کرد

ساعت24 -پدیده این فصل ژوپیرلیگ در حالی موفق شد در جمع بالانشینان جدول جای بگیرد که خرید جدید آنها از ایران نقش به سزایی در این موفقیت ها داشت.

h1>شارلروا در حالی با بضاعت مالی اندک توانست این فصل از رقابت های ژوپیرلیگ بلژیک را درخشان آغاز کند که با گذشت بیش از 11 هفته از رقابت ها موفق شده جایگاه دومی خود در این رقابت ها را حفظ و با انگیزه بالا چشم به ادامه شگفتی باشد.

سایت Sprza در گزارشی تحلیلی به بررسی دلایل موفقیت شارلروا در این فصل پرداخت که در بخشی از این گزارش عملکرد کاوه رضایی مهاجم ملی پوش ایرانی به عنوان یکی از دلایل اصلی مورد توجه قرار گرفت جایی که ستاره ایرانی با پیراهن شماره 9 با ثبت چهار گل و سه پاس گل نمره بالایی را به خود اختصاص داد.


نکته جالب این که سایت بلژیکی در گفتگویی با فلیس ماتزو سرمربی شارلروا از قول این مربی نوشت:« کاوه رضایی در اولین تجربه حضور در فوتبال اروپا همه طرفدارانش را شگفت زده کرد چون کمتر کسی تصور می کرد این مهاجم 25 ساله با این سرعت بتواند خودش را با فوتبال متفاوت اروپا و بلژیک وفق بدهد اما کاوه توانایی هایی دارد که شک ندارم با برطرف کردن برخی از ضعف ها می تواند او را ستاره ایران در جام جهانی روسیه 2018 کند».

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها