رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 305413

صعود منچسترسیتی و تاتنهام در شب شکست رئال مادرید

ساعت24 -تاتنهام با شکست رئال مادرید صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرد و منچستر سیتی با پیروزی برابر ناپولی در جمع ۱۶ تیم برتر قرار گرفت.

هشت دیدار پایانی هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در نقاط مختلف اروپا برگزار و صعود و حذف برخی از تیم ها مشخص شد.

در مهمترین بازی این شب تاتنهام در ومبلی به مصاف رئال مادرید رفت و سه بر یک پیروز شد.

در ۱۰ دقیقه ابتدایی دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی را روی دروازه ها ایجاد کنند اما با گذشت زمان تاتنهام میزبان بیشتر مادرید را تحت فشار قرار داد و در نهایت توانست در دقیقه ۲۷ به گل برسد. دلی الی دروازه مهمان را باز کرد. پس از گل شاگردان زین الدین زیدان بازی بهتری به نمایش گذاشتند و دروازه تاتنهام را تهدید کردند. با این حال فرصت های کاسمیرو و کریستیانو رونالدو از دست رفت و مادریدی ها نتواستند در نیمه اول گل مساوی را به ثمر برسانند.

در نیمه دوم با وجود این که مادرید سعی داشت بازی را به تساوی برساند گل دوم را دریافت کرد. ضربه دلی الی با برخورد به سرخیو راموس تغییر جهت داد و درون دروازه تیم اسپانیایی جای گرفت. رونالدو دو فرصت خوب گلزنی داشت که یکی از آن ها را به خوبی هوگو لوریس دریافت کرد. تاتنهام در یک ضد حمله در دقیقه ۶۵ گل سوم خود را به ثبت رساند. کریستین اریسکن با پاس هری کین توانست دروازه مادرید را باز کند. رونالدو در نهایت در دقیقه ۸۰ یک گل برای مادرید به ثمر رساند. با این نتیجه صعود تاتنهام قطعی شد و مادرید دومین شکست خود را در این هفته تجربه کرد (سفیدپوشان یکشنبه دو بر یک مغلوب خیرونا شدند).

در دیگر بازی این گروه دورتموند برابر آپوئل نیکوزیا قرار گرفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یکی دیگر از دیدار های مهم چهارشنبه در ایتالیا بین دو تیم ناپولی و منچسترسیتی برگزار شد و تیم انگلیسی توانست شکست را به پیروزی تبدیل کند. این بازی با نتیجه چهار بر دو به نفع سیتی پایان یافت.

در نیمه نخست دو تیم یک بر یک مساوی کردند. برای میزبان لورنزو اینسینیه گلزنی کرد و سپس در دقیقه ۳۴ نیکلاس اوتامندی بازی را به تساوی رساند. سیتی در شروع نیمه دوم با گل جان استونز پیش افتاد با این حال جورجینیو از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی رساند. در ادامه سرخیو آگوئرو گلزنی کرد و علاوه بر گل پیروزی صعود تیمش را به دور بعد قطعی کرد. گل چهارم تیم انگلیسی را رحیم استرلینگ در وقت های اضافه به ثمر رساند.

شاختار با پیروزی سه بر یک برابر فاینورد ۹ امتیازی شد و در جایگاه دوم قرار گرفت. فاینورد از این بازی ها کنار رفت.

در گروه E لیورپول توانست ماریبور را با سه گل شکست دهد و در دیگر دیدار این گروه سویا با پیروزی دو بر یک برابر اسپتارک مسکو توانست شرایط خود را در جدول بهتر کند.

دیدار های گروه G با تساوی شروع شد. دو تیم موناکو و بشیکتاش یک بر یک مساوی کردند اما پورتو توانست سه بر یک لایپزیگ را شکست دهد.

نتایج چهارشنبه شب

گروه E

لیورپول ۳ ماریبور ۰

سویا ۲ اسپارتاک مسکو ۱

گروه F

شاختار دونتسک ۳ فاینورد ۱

ناپولی ۲ منچسترسیتی ۴

گروه G

بشیکتاش ۱ موناکو ۱

پورتو ۳ لایپزیگ ۱

گروه H

دورتموند ۱ آپوئل نیکوزیا ۱

تاتنهام ۳ رئال مادرید1

منبع:ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها