رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 306037

بازیگر معروف زن به بیمارستان میرود

ساعت 24- فریبرز ایروانی گفت: روند راه رفتن مادرم همچنان با وجود فیزیوتراپی به کندی پیش می رود و با توجه به شرایط سنی و عمل سنگینی که داشته باید سه ماه استراحت مطلق کند تا به شرایط عادی دست پیدا کند.

style="text-align:justify">فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر درباره آخرین وضعیت جسمانی مادرش گفت: مادر پس استراحت چند روزه ای که در منزل داشته روند بهبودی نسبتا خوبی دارد اما فردا برای بررسی وضعیت بعد از جراحی به بیمارستان مراجعه کنیم.

وی درباره اقداماتی که قرار است فردا در بیمارستان انجام شود توضیح داد: متاسفانه مادرم مقدار کمی در ناحیه روده دچار مشکل شده است که باید فردا بررسی شود و همچنین امیدوارم بعد از مراحل سونوگرافی، اکو و آزمایشات روند بهبودی وی فراهم شود.

ایروانی درباره وضعیت راه رفتن ملکه رنجبر اظهار کرد: روند راه رفتن مادرم همچنان با وجود فیزیوتراپی به کندی پیش می رود و با توجه به شرایط سنی و عمل سنگینی که داشته باید سه ماه استراحت مطلق کند تا به شرایط عادی دست پیدا کند.

فرزند ملکه رنجبر خاطر نشان کرد: هفته پر تلاطمی را سپری کردیم و امیدواریم دوره نقاهت بعد از عمل هم طی شود تا این هنرمند دوباره برای مردم حفظ شود و به جامعه هنری بازگردد.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها