رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 306204

ارکستر آوای جزیره در کیش برای خلیج فارس مینوازد

ساعت 24-نخستین اجرای رسمی ارکستر «آوای جزیره» با حضور و خوانندگی «حمید حامی» دوم آذر در سالن مرکز همایش‌های بین المللی خلیج فارس در جزیره کیش روی صحنه می‌رود.

025
نخستین کنسرت رسمی ارکستر آوای جزیره به سرپرستی و آهنگسازی سهیل زمانیان در تاریخ دوم آذر در جزیره کیش برگزار خواهد شد. در این کنسرت مجید مظفری از بازیگران قدیمی کشور با دکلمه برخی آثار سهراب سپهری و نغمه مستشار نظامی، حضور خواهد داشت و حمید حامی نیز به عنوان خواننده این ارکستر را همراهی می‌کند.

این ارکستر در برنامه پیش رو در تلاش است تصویری جدید و جالب از موسیقی ارکسترال را با حضور نوازندگان ایرانی که سابقه عضویت در ارکستر سمفونیک و ارکستر ملی ایران را دارند، خلق کند. برای رسیدن به این مهم مدت زمان زیادی برای ساخت و تنظیم این آثار صرف شده است. همچنین جهت اجرای این قطعات تدارک تمرینات متعددی در تهران و جزیره کیش در نظر گرفته شده است.

سهیل زمانیان آهنگساز و پیانیست این کنسرت سابقه برگزاری سمینارها و مسترکلاس‌های متعددی را در جزیره کیش دارد و پس از سال‌ها مطالعه و تحقیق علمی درباره شیوه‌های صحیح تدریس پیانو کتاب «آموزش مقدماتی پیانُ» را منتشر کرد و سال‌های زیادی ست که در جزیره کیش به عنوان مدرس موسیقی و پیانو فعالیت دارد.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها