رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 306716

پایان ۲۸ ماه ثبات در پرسپولیس

ساعت24 - پایان دوران طاهری در پرسپولیس، زمانی رقم خورد که او رکورد طولانی‌ترین حضور مداوم روی صندلی مدیریت باشگاه از زمان شروع لیگ برتر را شکست.

h1>به گزارش سرویس ورزشی "جام نیوز"،پایان دوران طاهری در پرسپولیس، زمانی رقم خورد که او رکورد طولانی‌ترین حضور مداوم روی صندلی مدیریت باشگاه از زمان شروع لیگ برتر را شکست.

پرسپولیس در لیگ چهاردهم، ۵ مدیرعامل عوض کرد و اوضاع بهم ریخته‌ای داشت. آن‌ها لیگ را با رحیمی شروع کردند، با منتقمی و سپس سیاسی ادامه دادند، مقطع کوتاهی طاهری سرپرست‌شان شد و در نهایت با نژادفلاح، فصل را به پایان رساندند.

موضوع بی‌ثباتی صندلی مدیریت پرسپولیس، فقط به لیگ چهاردهم مربوط نمی‌شد و این تیم، از زمان شروع لیگ برتر هیچوقت بیشتر از ۲ سال، مدیرعاملی را به صورت پیاپی در اختیار نداشت. اتفاقی که برای طاهری افتاد و او بعد از دو فصل کامل مدیریت سرخپوشان، این فصل هم تا هفته یازدهم و نزدیکی نیم فصل مدیرعامل باشگاه ماند.


طاهری بعد از دوران عابدینی، طولانی‌ترین ثبات مدیریت را در پرسپولیس داشته است. هیچ مدیری در دوران لیگ برتر، نتوانسته بود به اندازه او به صورت پیاپی و مداوم روی صندلی مدیریت پرسپولیس باقی بماند. طاهری تیرماه ۹۴، مدیرعامل پرسپولیس شد و تا آبان ۹۶ یعنی ۲۸ ماه پیاپی، مدیرعامل پرسپولیس بوده است. اکبر غمخوار، محمدحسن انصاری‌فرد، محمد رویانیان و حبیب کاشانی (دوره دوم) هم دیگر مدیرهایی بودند که بیشتر از یک فصل در پرسپولیس ماندگار شدند اما هیچکدام مثل طاهری، ۲۸ ماه در این باشگاه باقی نماندند.


حالا پرسپولیسی‌ها، نگرانند دوران تلخ لیگ چهاردهم و تغییرات پیاپی مدیریت باشگاه بعد از ثباتی نسبتا طولانی برای آن‌ها تکرار شود. به خصوص که تیم‌شان، در روزهای خوبی قرار دارد و کمتر کسی علاقه دارد دوباره، وارد دوره بحران و تغییرات پیاپی شوند. دورانی که عمر مدیران پرسپولیس، از چند سال به چند هفته رسیده بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها