رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 307037

سنای آمریکا لایحه تشدید تحریمهای کره شمالی را تصویب کرد

ساعت 24- کمیته بانکداری سنای آمریکا با تصویب لایحه تشدید تحریمها علیه کره شمالی، موسسات مالی را که با پیونگ یانگ همکاری کنند، هدف تحریمهای خود قرار داد.

سنا
style="text-align:justify">به گزارش بلومبرگ، کمیته بانکداری مجلس سنای آمریکا روز سه شنبه با تصویب لایحه تشدید تحریمها علیه کره شمالی، مؤسسات مالی خارجی را که با پیونگ یانگ همکاری می کنند، هدف تحریمهای خود قرار داد.

«پت تومی» سناتور جمهوریخواه از ایالت پنسیلوانیا و یکی از حامیان این لایحه اظهار داشت که این مصوبه دو حزبی با هدف «اِعمال بیشترین فشار اقتصادی» بر کره شمالی و مؤسسات مالی که با دولت پیونگ یانگ همکاری می کنند، تدوین و ارائه شده است.

تومی در ادامه افزود: «این لایحه حامل پیامی روشن به جهان خواهد بود مبنی بر اینکه تمام بدنه دولت آمریکا به وضع سنگین ترین تحریمهای ممکن علیه کره شمالی متعهد است».

گفتنی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا پیونگ یانگ را به «برخورد بسیار سخت» از سوی واشنگتن تهدید کرد و اظهار داشت که تمامی گزینه ها از جمله گزینه نظامی بر روی میز است.

رئیس جمهوری آمریکا که هم اکنون در سفر ۱۲ روزه خود به آسیا در کره جنوبی بسر می برد، روز سه شنبه با لحنی ملایمتر از امکان رفع چالشها در روابط واشنگتن- پیونگ یانگ از طریق برگزاری مذاکرات سخن گفت.

به گزارش گروه اخبار جهان ساعت 24 ، وی در یک کنفرانس خبری با حضور «مون جائه این» رئیس جمهور کره جنوبی گفت: «عاقلانه است که کره شمالی به پای میز مذاکره بیاید و بر سر توافقی سازش کند که برای مردم کره شمالی و مردم سراسر جهان مفید است. من شاهد اقداماتی مشخص هستم، اما باید دید که چه می شود».

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها