رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 307896

نحوه پرداخت وجوه تمامی سپرده‌گذاران فرشتگان+ جدول

ساعت 24- در حالی از امروز همزمان با ۲۰ آبان‌ماه پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان در تمامی سقف‌ها در دستور کار موسسه کاسپین قرار گرفته که مشمولین می‌توانند تا ۱۴ روز کاری و بر اساس برنامه زمانبندی شده برای تعیین وضعیت خود مراجعه کنند.

فرشتگان
style="text-align:justify"> بر اساس تصمیم اخذ شده، تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان به عنوان یکی از هشت تعاونی زیرمجموعه کاسپین بعد از مدت‌ها توقف از امروز آغاز شده است. گرچه باید طی روزهای گذشته نحوه مراجعه سپرده‌گذاران اعلام می‌شد اما موسسه امروز که زمان شروع این فرآیند بود، نسبت به اعلام زمانبندی و نحوه مراجعه سپرده‌گذاران اقدام کرده است.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از قبل، قرار بر این شده تا تمامی سپرده‌گذاران یعنی از سقف‌های پایین تا بالاترین حد امکان مراجعه برای تعیین تکلیف حساب‌های خود را داشته باشند. در این شرایط همه سپرده‌گذارانی که پیش‌تر تا سقف ۲۰۰ میلیون پیش رفته بودند، می‌توانند با مراجعه به شعب ۱۰ درصدی که در مراحل قبلی از حساب آنها کسر و تحت عنوان ذخیره احتیاطی باقی مانده بود را دریافت کنند. همچنین سپرده‌گذاران تا ۲۰۰ میلیونی که تعیین وضعیت نشده بودند امکان مراجعه خواهند داشت. همچنین سپرده‌گذاران بالاتر از این سقف که اقلام کلان را در برمی‌گیرند نیز می‌توانند با مشخص کردن شرایط حساب‌های خود تا حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان را فعلا دریافت کنند،از این رو تمام سپرده‌گذاران فرشتگان فرصت مراجعه خواهند داشت.

اما طبق اعلام موسسه کاسپین سپرده گذاران فرشتگان می توانند از بیستم آبان تا هفتم آذرماه به مدت ۱۴ روز کاری و بر اساس حرف اول نام خانوادگی با در دست داشتن اسناد و مدارک مثبته، دفترچه و گواهی سپرده‌های خود به شعب موسسه کاسپین مراجعه کنند.

شرایط مراجعه سپرده گذاران فرشتگان به شعب کاسپین

ردیف حرف اول نام خانوادگی روز تاریخ مراجعه ردیف حرف اول نام خانوادگی روز

تاریخ مراجعه

۱ الف شنبه ۹۶.۸.۲۰ ۸ ص- ض دوشنبه ۹۶.۸.۲۹
۲ ب - پ یکشنبه ۹۶.۸.۲۱ ۹ ط- ظ -ع- غ سه‌شنبه ۹۶.۸.۳۰
۳ ت -ث دوشنبه ۹۶.۸.۲۲ ۱۰ ف - ق چهارشنبه ۹۶.۹.۰۱
۴ ج - چ سه‌شنبه ۹۶.۸.۲۳ ۱۱ ک - گ پنج‌شنبه ۹۶.۹.۰۲
۵ ح -خ چهارشنبه ۹۶.۸.۲۴ ۱۲ ل- م شنبه ۹۶.۹.۰۴
۶ د -ذ-ر -ز- ژ پنج‌شنبه ۹۶.۸.۲۵ ۱۳ ن - و یکشنبه ۹۶.۹.۰۵
۷ س- ش شنبه ۹۶.۸.۲۷ ۱۴ هـ -ی سه‌شنبه ۹۶.۹.۰۷

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها